Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, lurer nesten på og kjøpe XboX 360 Elite for kun GTA IV: Lost And The Damned episoden jeg nå. Tror dere at det kan komme noe til Ps3/Pc og? Hva sier dere, er det galskap og legge ut 3,5 tusen for og få spilt resten av gta iv? Selger dessuten ikke Ps3'en forså og kjøpe xbox360 om dere har tenkt og foreslå det, enten er det XboX360 + PS3, eller bare PS3. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mange som har begge deler, meg inkludert. PS3'n bruker jeg som blu ray spiller, og x-box 360 for spill. Helt greit det. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klart det er galskap å kjøpe en 360 for noen timer ekstra med GTA. Men kjøpe den bør du lell, for da sitter du igjen med en fantastisk hyggelig spillmaskin med et herlig spillbibliotek, GTA eller ikke GTA. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er en del andre strålende eksklusiver i tillegg til GTA IV: Lost And The Damned. Det er ingen grunn til å kjøpe en Xbox bare for GTA IV når du får så mye andre bra spill i tillegg Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er jo hauegvis av steinbra eksklusive spill til 360, så smart er det uansett.. Du må jo ha gears of war og left4dead! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 GTA episoden er ekslusiv for 360. Så hverken PC eller PS3 vil få den. Om det er verdt å kjøpe 360 for en expansion? Nei, men det er verdt å kjøpe 360 for alle gode spillene du da har mulighet for å få spilt. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har du en PS2 + 5 spill kan du skaffe deg en 360 for kun 399 kroner hos Gamestop. Finnes sikkert flere andre gode tilbud på Xbox 360 også. Av eksklusive spill finnes det mange godbiter. Som nevnt over her Gears of War-serien, Left 4 Dead, Fable 2. Xbox 360 har et meget stort spillbibliotek som det er verdt å ta en nærmere titt på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hjertlig takk for svar. Skal vurdere det litt frem og tilbake ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 3,5 tusen var da drøyt for ett spill. Kjøp en Arcade, den koster vel rett over tusenlappen de fleste steder. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor skal han få plass til GTA IV: Lost And The Damned da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor skal han få plass til GTA IV: Lost And The Damned da? På harddisken han får av ms for 100kr? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har du en PS2 + 5 spill kan du skaffe deg en 360 for kun 399 kroner hos Gamestop. Finnes sikkert flere andre gode tilbud på Xbox 360 også. Av eksklusive spill finnes det mange godbiter. Som nevnt over her Gears of War-serien, Left 4 Dead, Fable 2. Xbox 360 har et meget stort spillbibliotek som det er verdt å ta en nærmere titt på! Har du sett den artikkelen spillmagasinet hadde om det? Kanskje noe av det verste jeg har lest innen norsk spill "journalistikk". http://www.spillmagasinet.no/article2433775.ece Synes faktisk den er så drøy at fyren burde blitt sparket. Han klager over at det ikke følger med noen hd kabel (det gjør det ikke på noen andre konsoller heller, utenom de 2 andre 360'ene), sier at arcade ikke har trådløs kontroller og at man oppgrderer kontrolleren med en 200 kroners batteripakke? WTF? Drar inn filmtjenesten som ikke engang finnes her i norge. Og selvsagt trenger man ikke harddisk for det hvis den kommer fordi filmene kan streames. Ganske utrolig at de klarer å spy ut en slik artikkel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Herregud. Der har du grunnen til at HW nettverket er way to go. - Ikke trådløs kontroller? Hah. - Følger med 256MB innebygd minne på de nye Jasper maskinene og minnekort ellers. - 20GB Harddisk får du av Microsoft for en 100lapp om du registrerer Arcaden din. - HD kabel er det bare Xbox 360 som har, men ikke i den billigste pakken. Koster 250kr. - Trådløst nett må du uansett betale ekstra for, så er jo ikke noe spesielt med denne pakken. - Batteripakke må du da slettes ikke ha. Og du må uansett betale, så er jo ikke noe spesielt med denne pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Men vet ikke hvilken boks jeg får da, skal jeg investere skal jeg ha jasper med alt av utstyr, samt svart farge. Men fortsatt veldig usikker, regner med at Microsoft kjøpte ekslusiv rettighet på pur faen for og få flere til og kjøpe XboX360 for episoden - de som ikke allerede har Xbox360. Men vi har jo aldri sett kontrakten? Kan jo være at den går ut etter et halvt år eller noe, også selger Rockstar de på Ps3 i tillegg ? Om det lønner seg da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har du sett noen som helst kontrakter i noen som helst spillsammenheng? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er jo hauegvis av steinbra eksklusive spill til 360, så smart er det uansett.. Du må jo ha gears of war og left4dead! Det var virkelig overbevisende, 2 spill. Da burde han jammen meg gå til inskaffelse av x360 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har du sett den artikkelen spillmagasinet hadde om det? Kanskje noe av det verste jeg har lest innen norsk spill "journalistikk". http://www.spillmagasinet.no/article2433775.ece Synes faktisk den er så drøy at fyren burde blitt sparket. Han klager over at det ikke følger med noen hd kabel (det gjør det ikke på noen andre konsoller heller, utenom de 2 andre 360'ene), sier at arcade ikke har trådløs kontroller og at man oppgrderer kontrolleren med en 200 kroners batteripakke? WTF? Drar inn filmtjenesten som ikke engang finnes her i norge. Og selvsagt trenger man ikke harddisk for det hvis den kommer fordi filmene kan streames. Ganske utrolig at de klarer å spy ut en slik artikkel. Huff...tenk at intetanede foreldre leser dette og spiser alt for god fisk. Har lest flere artikler av han før som ikke heller har vært helt bra. Han Trond Bie i ITAvisen ligger på samme nivå. Helt utrolig at de får lov til å publisere slikt vås. Dette er jo vranglære på høyt plan. Jeg vet om flere som ikke laster ned noen ting nesten, og for dem holder det lenge med et minnekort. HD-kabel må man, som du sier, investere i, men det er det jo ingen andre konsoller som har standard heller (bortsett fra de andre 360ene som du sier). Helt enig med deg. Man burde lage en oppklarende artikkel rundt dette, for ikke å villede julegavekjøpende foreldre. Tenk på de stakkars ungene som hadde gledet seg til konsoll, men når de leser denne artikkelen blir det nye langrennski istedet... Det kan være tungt å svelge når man er liten. Ett år til neste jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har du sett noen som helst kontrakter i noen som helst spillsammenheng? Er vel ikke poenget her? Poenget er at _Vi_ ikke har sett den, for alt vi vet kan det gjelde til neste måned. Utløpsdato er jo ofte brukt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gears of War Gears of War 2 Fable 2 Halo 3 Crackdown Lost Odyssey Blue Dragon Mass Effect De første jeg kom på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå