Gå til innhold

Kjøpe Xbox360 for gta iv expansion pack?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei, lurer nesten på og kjøpe XboX 360 Elite for kun GTA IV: Lost And The Damned episoden jeg nå. Tror dere at det kan komme noe til Ps3/Pc og? Hva sier dere, er det galskap og legge ut 3,5 tusen for og få spilt resten av gta iv? Selger dessuten ikke Ps3'en forså og kjøpe xbox360 om dere har tenkt og foreslå det, enten er det XboX360 + PS3, eller bare PS3. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en PS2 + 5 spill kan du skaffe deg en 360 for kun 399 kroner hos Gamestop. Finnes sikkert flere andre gode tilbud på Xbox 360 også.

Av eksklusive spill finnes det mange godbiter. Som nevnt over her Gears of War-serien, Left 4 Dead, Fable 2. Xbox 360 har et meget stort spillbibliotek som det er verdt å ta en nærmere titt på!

Lenke til kommentar
Har du en PS2 + 5 spill kan du skaffe deg en 360 for kun 399 kroner hos Gamestop. Finnes sikkert flere andre gode tilbud på Xbox 360 også.

Av eksklusive spill finnes det mange godbiter. Som nevnt over her Gears of War-serien, Left 4 Dead, Fable 2. Xbox 360 har et meget stort spillbibliotek som det er verdt å ta en nærmere titt på!

Har du sett den artikkelen spillmagasinet hadde om det? Kanskje noe av det verste jeg har lest innen norsk spill "journalistikk".

http://www.spillmagasinet.no/article2433775.ece

Synes faktisk den er så drøy at fyren burde blitt sparket. Han klager over at det ikke følger med noen hd kabel (det gjør det ikke på noen andre konsoller heller, utenom de 2 andre 360'ene), sier at arcade ikke har trådløs kontroller og at man oppgrderer kontrolleren med en 200 kroners batteripakke? WTF? Drar inn filmtjenesten som ikke engang finnes her i norge. Og selvsagt trenger man ikke harddisk for det hvis den kommer fordi filmene kan streames.

Ganske utrolig at de klarer å spy ut en slik artikkel.

Lenke til kommentar

Herregud. Der har du grunnen til at HW nettverket er way to go.

- Ikke trådløs kontroller? Hah.

- Følger med 256MB innebygd minne på de nye Jasper maskinene og minnekort ellers.

- 20GB Harddisk får du av Microsoft for en 100lapp om du registrerer Arcaden din.

- HD kabel er det bare Xbox 360 som har, men ikke i den billigste pakken. Koster 250kr.

- Trådløst nett må du uansett betale ekstra for, så er jo ikke noe spesielt med denne pakken.

- Batteripakke du da slettes ikke ha. Og du må uansett betale, så er jo ikke noe spesielt med denne pakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Men vet ikke hvilken boks jeg får da, skal jeg investere skal jeg ha jasper med alt av utstyr, samt svart farge. Men fortsatt veldig usikker, regner med at Microsoft kjøpte ekslusiv rettighet på pur faen for og få flere til og kjøpe XboX360 for episoden - de som ikke allerede har Xbox360. Men vi har jo aldri sett kontrakten? Kan jo være at den går ut etter et halvt år eller noe, også selger Rockstar de på Ps3 i tillegg ? Om det lønner seg da :p

Lenke til kommentar
Har du sett den artikkelen spillmagasinet hadde om det? Kanskje noe av det verste jeg har lest innen norsk spill "journalistikk".

http://www.spillmagasinet.no/article2433775.ece

Synes faktisk den er så drøy at fyren burde blitt sparket. Han klager over at det ikke følger med noen hd kabel (det gjør det ikke på noen andre konsoller heller, utenom de 2 andre 360'ene), sier at arcade ikke har trådløs kontroller og at man oppgrderer kontrolleren med en 200 kroners batteripakke? WTF? Drar inn filmtjenesten som ikke engang finnes her i norge. Og selvsagt trenger man ikke harddisk for det hvis den kommer fordi filmene kan streames.

Ganske utrolig at de klarer å spy ut en slik artikkel.

Huff...tenk at intetanede foreldre leser dette og spiser alt for god fisk. Har lest flere artikler av han før som ikke heller har vært helt bra. Han Trond Bie i ITAvisen ligger på samme nivå. Helt utrolig at de får lov til å publisere slikt vås. Dette er jo vranglære på høyt plan.

Jeg vet om flere som ikke laster ned noen ting nesten, og for dem holder det lenge med et minnekort. HD-kabel må man, som du sier, investere i, men det er det jo ingen andre konsoller som har standard heller (bortsett fra de andre 360ene som du sier). Helt enig med deg. Man burde lage en oppklarende artikkel rundt dette, for ikke å villede julegavekjøpende foreldre. Tenk på de stakkars ungene som hadde gledet seg til konsoll, men når de leser denne artikkelen blir det nye langrennski istedet... Det kan være tungt å svelge når man er liten. Ett år til neste jul.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har du sett noen som helst kontrakter i noen som helst spillsammenheng?

Er vel ikke poenget her? Poenget er at _Vi_ ikke har sett den, for alt vi vet kan det gjelde til neste måned. Utløpsdato er jo ofte brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...