ti-guru Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Vises på Cinemateket denne helgen... Trykk her for å lese mer om filmen... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Vises på Cinemateket denne helgen... Trykk her for å lese mer om filmen... Den skal ses! Gleder meg allerede... MarcelSB Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hmm.. trur vi så'n på skolen i høst... sovna nesten jeg Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Den må jeg nesten gå og se på søndag... Takk for at du posta det her Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hmm.. trur vi så'n på skolen i høst... sovna nesten jeg Var den så kjedelig? MarcelSB Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 jeg MÅ se den... det er slike filmer som er bra, akkurat som filmen pi... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 tv-rip av den dokumentaren har florert på diverse hubber på dc i lang tid, kul film, psyk finsk kvinnelig fortellerstemme Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 må legge til at Humla kultur / revolusjonsverksted holder gratis linux-kurs for de som bor i oslo, jeg skal i allefall sjekke det ut. http://www.humla.2ya.com/ "Vi kan i tillegg tilby gratis kurs i Linux (fri programvare) og gratis teaterkurs (for å nevne noen) " Lenke til kommentar
xeon Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg MÅ se den... det er slike filmer som er bra, akkurat som filmen pi... Pi er en sinnssykt bra film! Men om det er så veldig spennende å se en dokumentar om linux det er jo et godt spørsmål, antageligvis 10⁸ ganer mer spennende enn en dokumentar om Bill Gates og MS, men det er nå så.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvor i huleste er cinemateket? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 i sentrum av oslo, like ved national theatret dersom jeg ikke tar altfor feil... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Cinemateket ligger i Filmens Hus som ligger i Dronningens gt. 16. Her er et kart Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror den filmen ligger på en svensk linux-pub... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Den filmen må jo være GNUa!!! Noe annet hadde vært en smule ironisk MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå