spillegalen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei! Vi har nå et prosjekt på skolen hvor vi skal lage en reklamefilm. På slutten av denne reklamefilmen skal vi ha et bilde med "bestillingsinformasjon". Det jeg da lurer på er om det finnes noen der ute som kunne ha orket og lage et slikt bilde til meg. Jeg ønsker at bilde skal ligne litt på de reklamene for mobilprodukter (de hvor man skal sende for eksempel ost til 2422) og på de reklamene til mmmedier (http://www.mmmedier.no/ads/m/supershopping_peptrim_2008_06/?pid=40008&bid=9565) her er teksten som skal stå i bildet: Lommekniven som kan bli til absolutt alt! bestill på www.lommeknivensomkanblitilabsoluttalt.no ,ringe (+47) 370 125 15 32 11 2 8 213 28 321 85 eller ved og sende en sms med kodeord LOMMEKNIV til 3656. bestill innen 10 dager og du vil få denne praktiske kleshengeren påkjøpet. også skal det stå i liten skrift helt nederst: Alle skader som vil/kan skje ved bruk av lommekniven som kan bli til absolutt alt. vil ikke bli dekket av oss. og de bildene jeg ønsker og få med på bildet skal se slik ut: http://www.outdoorpros.com/images/prod/5/V...w-11537-803.jpg bare med rødt håndtak og at det kun skal være en kniv. kniven skal også være mere åpen. og det andre bildet skal være av en hvit plastikk kleshenger. takk for oppmerksomheten. håper noen vil hjelpe Endret 30. november 2008 av spillegalen Lenke til kommentar
peetah Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg sier ikke dette kun for å være negativ, men det hørtes ikke ut som noen konstruktiv reklame av noe slag?... lommekniv og kleshenger, høres ut som bare kødd... prøv heller å lage noe med litt hold i... vil gjerne se det ferdige resultatet though Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 er enig der. det skal være en reklame for en lommekniv som kan bli til absolutt alt. planen var og lage reklame for et asylmottak med det ble ikke godkjent av lærerne.. -.- Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 er ingen interreserte i og hjelpe? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du kommer nok lenger om du gjør et forsøk på egenhånd og ber om hjelp til videre arbeid. Det er forskjell på å "hjelpe" og "gjøre leksene for meg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå