HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg var på SpaceWorld i Ålesund, Moa og når jeg kom var der sikkert 9 "vare-kikkende" folk. Og så gikk jeg bort til storskjermen og begynte å spille GHWT og ta begynte folka å komme. Det var mange som så på meg. Jeg rocka! Heldige SpaceWorld i Ålesund Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Dine 5 minutter i rampelyset? Bra det føltes godt Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Dine 5 minutter i rampelyset? Bra det føltes godt Takk! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Men verdt å lage en tråd til? Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Men verdt å lage en tråd til? Nei:). Lurer på om Hardcore Gamer kunne hatt sin egen lille tråd hvor han kunne spammet vilt om alt det unødvendige han lager tråder om jeg;).. Hadde nok blitt noen sider den tråden da.. Endret 30. november 2008 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå