Gå til innhold

Hardware problem med xBox360

Total92

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle til å sette meg ned å spille Soul Calibur 4 på min xBox360, men da jeg hadde satt i CDen begynte konsollen å lage noen heftige skrapelyder, så jeg skyndte meg og tok ut discen igjen... Prøvde med et par andre CDer, samme problem...

Noen som vet hva som er galt?

Takk på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Skulle til å sette meg ned å spille Soul Calibur 4 på min xBox360, men da jeg hadde satt i CDen begynte konsollen å lage noen heftige skrapelyder, så jeg skyndte meg og tok ut discen igjen... Prøvde med et par andre CDer, samme problem...

DVD-romen din er ødelagt. Må ringe xbox-support og få den sendt inn på reparasjon. Samme hendte meg for en stund siden.

Lenke til kommentar
Hei.

DVD-romen din er ødelagt. Må ringe xbox-support og få den sendt inn på reparasjon. Samme hendte meg for en stund siden.

Takk for svar;)

Får vel sende den inn på rep... Hvordan er det med garantien på slike områder?

Lenke til kommentar
Hei.

Takk for svar;)

Får vel sende den inn på rep... Hvordan er det med garantien på slike områder?

Er jo ikke din skyld at den ble ødelagt (regner jeg med). så da har du vel garanti på det. Er vel 5 år i norge eller noe?

Lenke til kommentar
Det er gratis å få den reparert hos MS ja, såfremt den ikkje er åpnet og modifisert på noen måte. Eller, det er jo de på forumet her som har sendt inn åpnede konsoller og fått nye :p

Hehe, har heldigvis ikke gjort det. Holdt på å modde den for en uke siden, gjorde heldigvis ikke det xD

Nei, mente konsollen=) Spillet ble ikke ødelagt heller, bare et par riper;)

Tusen takk for svar folkens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...