darkness| Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg skal kjøpe bursdagsgave til min 25år gamle bror. Han interesserer seg for biler (type cosworth) og gaming (ps3 og PC). Har planer om å kjøpe et gavekort på en nettbutikk til han, så kan han kjøpe seg det han ønsker seg selv (noe han uansett gjør, så jeg vil ikke kjøpe en ting som han sikkert har fra før av). Hvilken nettbutikk ville dere helst hatt gavekort fra hvis dere skulle fått noe slikt i gave? Ps. Haster litt, han har bursdag i morgen Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 CDON.com kanskje? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Komplett.no har gavekort Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 CDON.com kanskje? Sikker på at de har gavekort? Jeg finner det nemlig ikke. Gidder ikke registrere meg der før jeg vet at de faktisk har gavekort, mtp. at de krever personnummer for å få registrere deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...;topic=giftcert Å få gavekort derifra er vel noe de fleste kan like Iallefall generelt sett gutter. *edit* Ville helst hatt derifra ja. Ganske ok priser på det meste. Endret 2. desember 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Endte opp med komplett, ja Fant faktisk ikke særlig med nettbutikker med gavekortordning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå