Gjest Gutt_18 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hey! Velger å poste anonymt, da jeg ikke vil at min identitet skal bli funnet i dette emnet. Mange har kanskje opplevd dette finurlige dilemmaet, nemlig å få spørsmålet: "Syntes du jeg er tjukk?" Dama mi har spurt meg om dette noen ganger, og jeg har som regel greit å ro meg vekk fra det. Hun er ikke tynn, men hun er heller ikke tjukk. En grei mellomting, men det er litt ved magen. Men jeg bryr meg jo ikke noe om akkurat det der! Okay, i det siste har hun lagt på seg litt og hun spør oftere og oftere. Jeg kan skimte at det er litt mer enn det var før, men er ikke mange kiloene det er snakk om tenker jeg. Hver gang så sliter jeg med å takle spørsmålet, så jeg lurer på hva jeg i det heletatt skal si for at hun ikke blir fornærmet, lei seg, skuffet and so on. Tips? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bare ta det som en spøk og spør om hu syns du er tynn , eller noe i den duren. Hvis hun forlanger et svar, si at hu er akkurat som hun skal være i dine øyne . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis du sier ja, kanskje hun gjør noe med problemet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er et svar som får deg ut av problemet med en gang og det er et kontant, "nei". Personlig har jeg problemer med å lyge på den typen spm og får jeg et spørsmål av den karakteren svarer jeg som oftest ærlig på det med de konsekvensene det får. Jeg føler at du kanskje tenker litt som meg, du misliker å lyge når noen spør på den måten. Men...synes du hun er tykk? Er det egentlig en løgn om du svarer "nei"? I tilfelle er jo et kort og greit nei et lovlig svar. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis du sier ja, kanskje hun gjør noe med problemet. Første jeg tenkte på og Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Si "nei" uansett hvor mye hun har lagt på seg. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) . Endret 3. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, liten smaksak det der.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vær ærlig, men det er viktig å si det på riktig måte. Bygger man et forhold på usannheter så er det ikke et bra forhold. Det må gå ann å ha forskjellige meninger uten å såre hverandre. Har på følelsen av at hun ønsker at du skal si at hun har lagt på seg for at hun skal greie å ta tak i problemet selv og ordne opp, støtt henne i alle fall og sørg for at du er med og trener sammen med henne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jenta di har i det minste en grunn til å spørre.. Er værre med tynne jenter som maser om det hele tiden. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da sier du: Det e lov å gå forbi kakedisken, tjokka! Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da sier du: Det e lov å gå forbi kakedisken, tjokka! husk å vente i 2 sekunder før du sier ''Tjukka'' for ekstra effekt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Si ja, og så ler du med en ond latter. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Si ja, og så ler du med en ond latter. Minner meg om når en venninne spurte meg hva hun så best ut i. "Ser jeg best ut i denne, eller den turkise?" - Du ser best ut i push-up BH. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gjør som en kamerat av meg. Hvert år legger han inn noe som krever en del fysisk slit i ferien, f.eks. en sommer skulle de sykle deler av tour de France-løypa. Dermed skjønte dama at hun måtte trene en del for å klare dette, og da holder hun seg i god form. Når dama er i god form så slipper han naturlig nok å svare på "er jeg tjukk-spørsmålet". Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du svare med hvorfor i alle verden hun lurer på det. Provoser fram en diskusjon som dreier seg om hva som får henne til å se på seg selv som tjukk og hvordan dere skal få henne vekk fra det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kontant "Nei" utan å tenke seg om, utan å sjå på personen. Eventuelt, spør tilbake om ho synest tissen din er for liten. Endret 30. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du sier,"Du er langt innenfor sunne og fine grenser. Dagen jeg synes du er tjukk, skal jeg heller si ifra. Dersom du er keen på å slanke deg littegrann, så er også det helt greit. Jeg kan gjerne ta utfordringen sammen med deg om å velge en bittelitt sunnere livsstil dersom det er noe du ønsker." eller, "Hell bitch, if ya dont drop em airbag pounds yall be replaced with tha new model ba next weehk!" Enig med det første svaret der. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du sier,"Du er langt innenfor sunne og fine grenser. Dagen jeg synes du er tjukk, skal jeg heller si ifra. Dersom du er keen på å slanke deg littegrann, så er også det helt greit. Jeg kan gjerne ta utfordringen sammen med deg om å velge en bittelitt sunnere livsstil dersom det er noe du ønsker." eller, "Hell bitch, if ya dont drop em airbag pounds yall be replaced with tha new model ba next weehk!" Veldig bra, genesis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå