HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har lyst finne ut om NFS UnderCover virkelig dårlig sånn somm IGN, GT, Spill.no osv.. ER SPILLET DÅRLIG? IGN Review: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 30. november 2008 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skal vistnok være for enkelt. Rar styring. Og hakker på PS3. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg ble veldig skuffa iaf.. Se Video Reviewen til IGN, så skjønner du tegninga. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg ble veldig skuffa iaf.. Se Video Reviewen til IGN, så skjønner du tegninga. Hadde faktisk tenkt å legge ut IGN-reviewen når jeg laget tråden, skal gjøre det nå. Endret 30. november 2008 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Gamer.no Anmeldelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå