Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor finner jeg "intelligente" organisasjoner som ikke krever IQ-testing o.l

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen upassende innlegg er blitt fjernet.

Minner også på at trådstarter har et konkret spørsmål, så hold dere til å svare på det.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skugga, Jepp, jeg har vært deppa. Jeg likte følelsen også. Men, jeg syntes det var patetisk å ligge og velte seg i sin egen selvmedlidenhet. Jeg gjorde noe med saken, og i ettertid vet jeg at depresjon er den siste følelsen jeg vil oppleve ettersom den setter oss ut av spill.

Depresjon gjør oss passive. Vi sitter bare der i hjørnet og depper mens tiden flyr.

Jeg har ambisjoner, mål jeg ønsker å oppnå i livet. Da har jeg ikke tid til å sitte å deppe. Dog, hvis depping virkelig blir en nødvendig prosess av livet jeg må gå gjennom, så er det vel bedre å ta et oppgjør med følelsene og bli ferdig med det.

Hvorfor deppe når man kan stråle av lykke :)

Lenke til kommentar

Skal jeg si deg hvor du finner nerder på din egen alder. DNT-turer. Ja, turer med ungdomsgruppa for Den Norske Turistforening. De er kanskje ikke mensamateriale, men noe helt annet enn du vil finne på andre arrangemanger. Og ikke finn på å bli med på turer som er 14-16. Hvis du er f.eks. 14-19 år, bli med på båttur i sommer, eller hvis du er fra 15-19, bli med på Base Camp 1. 16-19 år.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis lat, heller usikker på de "praktiske mulighetene", som ved at jeg "flytter ut" i et telt, mister jeg eller restrikerer muligheten for å komme tilbake bigtime.

Betyr det at jeg er redd? Neida, bare brenner ikke nok for å bo i telt i dette området; kjenner ikke til nærmiljøet, kjenner heller ikke til andre steder, og vanskelig er det å gjøre research på hvor jeg kan like meg, uten å ha sjekket hvordan det faktisk er (ettersom det ikke er detaljert informasjon ute på nettet over hele norge (Google maps er dårlig kval + viser først og fremst høydeforskjeller/farge på de høyeste punktene).

@Camlon

Thanks, skal sjekke det ut (fikk noe lokal informasjon og en anbefaling as well)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...