Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noen upassende innlegg er blitt fjernet. Minner også på at trådstarter har et konkret spørsmål, så hold dere til å svare på det. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Endret 7. desember 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skugga, Jepp, jeg har vært deppa. Jeg likte følelsen også. Men, jeg syntes det var patetisk å ligge og velte seg i sin egen selvmedlidenhet. Jeg gjorde noe med saken, og i ettertid vet jeg at depresjon er den siste følelsen jeg vil oppleve ettersom den setter oss ut av spill. Depresjon gjør oss passive. Vi sitter bare der i hjørnet og depper mens tiden flyr. Jeg har ambisjoner, mål jeg ønsker å oppnå i livet. Da har jeg ikke tid til å sitte å deppe. Dog, hvis depping virkelig blir en nødvendig prosess av livet jeg må gå gjennom, så er det vel bedre å ta et oppgjør med følelsene og bli ferdig med det. Hvorfor deppe når man kan stråle av lykke Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skal jeg si deg hvor du finner nerder på din egen alder. DNT-turer. Ja, turer med ungdomsgruppa for Den Norske Turistforening. De er kanskje ikke mensamateriale, men noe helt annet enn du vil finne på andre arrangemanger. Og ikke finn på å bli med på turer som er 14-16. Hvis du er f.eks. 14-19 år, bli med på båttur i sommer, eller hvis du er fra 15-19, bli med på Base Camp 1. 16-19 år. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke nødvendigvis lat, heller usikker på de "praktiske mulighetene", som ved at jeg "flytter ut" i et telt, mister jeg eller restrikerer muligheten for å komme tilbake bigtime. Betyr det at jeg er redd? Neida, bare brenner ikke nok for å bo i telt i dette området; kjenner ikke til nærmiljøet, kjenner heller ikke til andre steder, og vanskelig er det å gjøre research på hvor jeg kan like meg, uten å ha sjekket hvordan det faktisk er (ettersom det ikke er så detaljert informasjon ute på nettet over hele norge (Google maps er dårlig kval + viser først og fremst høydeforskjeller/farge på de høyeste punktene). @Camlon Thanks, skal sjekke det ut (fikk noe lokal informasjon og en anbefaling as well) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå