Fotofashion Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 styling: Yvonne F klær fra B. Young Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skulle ønske jeg var litt mere kompetent til å kritisere portretter, for jeg ser egentlig ikke noe jeg kan pirke på. Lokasjonen er spennende, lyssettingen er bra og etterarbeidet ser upåklagelig ut i den oppløsningen. Om det skulle være noe så måtte det være den bakerste handa; hvis meningen er at hun er klar for sprang ville jeg hatt den på skuffen, slik at hun kunne skjøvet seg fremover med begge hendene. Men isolert sett ligger handa veldig fint da Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 hei, takk takk. Litt unaturlig positur for sprang , er vell heller for å gi mer holding i bildet Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 ingen flere kommentarer? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 nå er jeg langt fra kvalifisert til å gi kritikk på et slikt bilde. Men ut i fra sminken så skal det vel se ut som hun gråter, hadde kanskje da vært en ide at posituren/ansiktsutrykket viser at hu ble overrasket e.l. når hun gråt. Altså mer overasket, sjokket, vil at de skal stikke igjen? Bare en ide.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 eneste jeg ville endret var poseringen hennes, den ser så intens ut, ser ut som om hun skal hoppe opp på veggen eller no sånt, haha, men ikke vet jeg, er ikke proff Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) takk takk. fin tolkning også ideen er ikke helt at hu gråter, men at sminken renner pga hardt vær etc.. Hun skal fremstå beinhard med holdning . er ikke proff selv, kun amatør. Endret 2. desember 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hadde vært artig å prøve at hun ser til høyre for seg, litt oppover, og uten den sminken, med lukket munn, kunne sett bra ut. pen model forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå