kingbee Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet hvordan man kan få bluetooth til å fungere på denne? Når jeg trykker på bluetooth-knappen så kommer meldingen "Ingen apparater". Jeg vil gjerne overføre noe fra mobilen til pc, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hadde tilsvarende feil på min acer 5930g, endte med at jeg lastet ned driveren på nytt... da funket den etter litt krangling.. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 hadde tilsvarende feil på min acer 5930g, endte med at jeg lastet ned driveren på nytt... da funket den etter litt krangling.. Finner bare noe som heter bluetooth foxconn på driversiden til acer, men det er vel ikke riktig driver? Får det ihvertfall ikke til å fungere.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hmm... tror det var den jeg brukte... men husker at det var no satans mye jobb for noe så lite som å skru på en bluetooth enhet Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet hvordan man kan få bluetooth til å fungere på denne?Når jeg trykker på bluetooth-knappen så kommer meldingen "Ingen apparater". Jeg vil gjerne overføre noe fra mobilen til pc, men hvordan gjør jeg det? Litt vanskelig å sjekke specca på Pcen din, da man trenger model beskrivelsen for å gjøre det, da 6930 er bare skallet/grunn modelen på den.. Men er du sikker på at Pcen din virkelig bar BT? Å ikke bare at skallet har en BT knapp, som ikke er "aktivisert/added" på din utgave av Acer Aspire 6930 pcen? .:CyberMan:. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som vet hvordan man kan få bluetooth til å fungere på denne?Når jeg trykker på bluetooth-knappen så kommer meldingen "Ingen apparater". Jeg vil gjerne overføre noe fra mobilen til pc, men hvordan gjør jeg det? Litt vanskelig å sjekke specca på Pcen din, da man trenger model beskrivelsen for å gjøre det, da 6930 er bare skallet/grunn modelen på den.. Men er du sikker på at Pcen din virkelig bar BT? Å ikke bare at skallet har en BT knapp, som ikke er "aktivisert/added" på din utgave av Acer Aspire 6930 pcen? .:CyberMan:. Det er en Acer Aspire 6930G - 584G32Mn. Model no. ZK2 Er forsåvidt ikke sikker på om den virkelig har BT, men trodde det.. :-) Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som vet hvordan man kan få bluetooth til å fungere på denne?Når jeg trykker på bluetooth-knappen så kommer meldingen "Ingen apparater". Jeg vil gjerne overføre noe fra mobilen til pc, men hvordan gjør jeg det? Litt vanskelig å sjekke specca på Pcen din, da man trenger model beskrivelsen for å gjøre det, da 6930 er bare skallet/grunn modelen på den.. Men er du sikker på at Pcen din virkelig bar BT? Å ikke bare at skallet har en BT knapp, som ikke er "aktivisert/added" på din utgave av Acer Aspire 6930 pcen? .:CyberMan:. Det er en Acer Aspire 6930G - 584G32Mn. Model no. ZK2 Er forsåvidt ikke sikker på om den virkelig har BT, men trodde det.. :-) Bluetooth® 2.0+EDR (Enhanced Data Rate) (manufacturing option) <--- Står dårlig forklart på www.acer.no, da dem bare generell forklarer "skallet".. Men er det BT på den, så vil det stå på den "brife" lappen, te høyre for touchpaden. (Der CPU, GFx osv, osv, også står..) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hmm, da er det nok ikke BT på maskinen. Står ikke noe på brifelappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå