Griffin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, Vurderer å skaffe en PSP for å ha den sammen med PS3. Jeg antar at dersom en skal ha noen glede av denne til f.eks. musikk, så bør en ha noen lagringmuligheter. Ettersom jeg har skjønt, så er det Memory Stick PRO Duo som er greia. Det jeg ikke ser er om hvorvidt det følger med en slik... Og hvis det gjør det, hvor stor er denne? Hvor stor Memory stick til den kan skaffes egentlig? Takker for svar. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) På min (old fat) så var det med ett kort på 64 MB. Er ikke sikker på hvor store kortene som følger med i de nye pakkene. Men du kan fint kjøpe M2-kort på 4 GB, og kanskje 8 GB, og bruke en adapter. Adapteren følger ofte med M2-kortene (det står på pakka til kortet). Ser at komplett anbefaler Duo på 16 GB til PSP. Endret 30. november 2008 av Dragen Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 på slim and lite følger det ikke med kort. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) PSP 3000 selges heller ikke med minnekort. 16gb pro duo er det med størst kapasitet nå. https://prisguiden.no/product.php?productId=98061 Et 32gb kort er vissnok planlagt for neste år, men det blir neppe billig med det første. Endret 30. november 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ok, takker for svar. Jeg har da tenkt på PSP-3000, men da må jeg altså invistere i minnekort også... 670,- 16GB er jo egentlig ingenting... men jeg antar det går ann å ha flere slik at jeg kan kjøpe en som er dedikert til musikk f.eks.? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 selvfølgelig. Du kan også kjøpe M2 med adapter, og da kan du bruke de samme kortene i SE-mobiler og i PSP. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det går ann Griffin. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 selvfølgelig.Du kan også kjøpe M2 med adapter, og da kan du bruke de samme kortene i SE-mobiler og i PSP. M2 er skikkelig små minnebrikker ikke sant? Men hva er SE-mobiler? Kan dette være noe jeg har bruk for? Nå fikk du meg til å føle meg litt... hmm... Ellers så fant jeg ikke noen M2 minnekort større enn 8GB, så med mindre det gir veldig fordel på mobiltelefonen...hvis jeg har en såkal SE-mobil... så er den vel ikke aktuell. Har forøvrig Sony Ericsson W810i... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En SE mobil = En Sony Ericsson mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå