Helpsomer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 MSI satt èn feil kondensator på k9n ultra serien i begynnelsen av produksjontiden på disse korta. Jeg er en heldig eier av et slikt kort. Med Singlecore CPU gikk det fint, men etter bytte til X2 CPU får jeg disse "randomcrashene" som de prater om på MSIforumene. Jeg har vel noen valg her: - Montere PCen fra hverandre, og sende HK til MSI for et nytt (lave kostnader, mye arbeid) - Finne en 220pF kondensator av noe slag, og lodde inn selv. (lave kostnader, mye arbeid) - Whine ræva av meg til datakjeden (hvor jeg kjøpte kortet, montert i pc med den SC CPUen), de sier jeg ikke kan få hjelp fra di, iom. PCen funka fint når de leverte den til meg. Noe jeg er uenig i, jeg fikk et defekt HK av de ffs, selv om det var X2 CPUen min som triggera feilen? (denne jeg vil igjennom med) - Dra til datakjeden å betale dritt for nytt stash hjelp Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) er jo produksjonsfeil og kortet har en mangel (kondensator som ikke er i hht spesifikasjoner) så da er det datakjedens problem om maskinen ble kjøpt ferdigbygget. Møt opp med datamaskinen i kassen og brevet om produksjonsfeil fra msi så løser det seg nok om du ikke gidder å styre med det selv. Endret 30. november 2008 av Admin'c Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Selv om den virka ut fra dem, så er det en feil, selv om den feilen ikke hadde noen konsekvens der og da. Det er jo en utrolig lett fabrikasjonsfeil å se, og det burde ikke være noen tvil om at de må erstatte kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå