Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg en ny bærbar PC i nærmeste fremtid, og lurer på om noen har kan hjelpe meg? PC-en skal i hovedsak brukes til: - Prossessering av dokumenter i Word, samt LaTEX og enklere regneopperasjoner - Surfe - Høre musikk, se film - Poker Det som er viktig for meg, når det kommer til det tekniske er: - God batteritid (må overleve en dag med forelesninger), gjerne 7-8 timer med "long-life"-batteri. - Robust, ikke noe plastskrammel. Vil gjerne ha en PC med skikkelig byggekvalitet. På dette punktet liker jeg godt Apple. - Må kunne kobles til skjerm på 1680x1200 (?) - Ikke støye. - Skjerm ser jeg for meg mellom 12-14", widescreen. Lurer også på om kanskje Mac er greit for meg, i og med at man faktisk kan kjøre Windows - og alle programmene jeg skal bruke kan forsåvidt kjøres på Mac. Prisklasse: Billigst mulig, helst under 12000. Kan og nevne at jeg tidligere har hatt LG, som har fungert som smurt - eneste som irriterte meg grønn der, er all den drittprogramvaren som man "må" legge inn. Trial av ditt, og datt, egen programvare til å administrere trådløse tilkoblinger, egen programvare til å lyd ... Er det slik med alle produsenter i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå