Gjest Ekspander eller Dø Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, skulle egentlig poste i Lover & regler, men det gikk ikke å poste der. Jeg har et visa kort som jeg har pirka på så det står at jeg er født i XXXX86 istendenfor XXXX90. Det gjør at jeg kan kjøpe sprit og gå ut på de fleste steder, jeg mener at jeg er 18, altså voksen og kan gjøre hva jeg vil. Syntes det er teit at noen regler skal forhindre voksne mennesker å gjøre ting frem til de er 21år. Lurer da på: Hva skjer visst jeg blir tatt? Beklager at jeg poster det her as, men det var det eneste stedet det gikk an å poste. Hilsen Smygern! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tror det går under dokumentforfalskning. Isåfall er det en strafferamme på 2 år. "§ 182. Den, der i retsstridig Hensigt benytter som ægte eller uforfalsket et eftergjort eller forfalsket Dokument eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med Fængsel indtil 2 Aar, men indtil 4 Aar, naar der handles om et indenlandsk eller udenlandsk offentligt Dokument. " Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hoho, snart kommer en moderator å tar deg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Man har ikke lov til å gjøre hva man vil bare fordi man er over 18, du har fortsatt lover, regler og normer å forholde deg til Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Denne tråden er feilpostet, dessuten oppfyller ikke førsteposter vilkårene for å kunne poste som gjest. I stedet oppfordres vedkommende til å opprette en bruker på forumet. Denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg