heltnaldo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei. Har et problem med min eksterne harddisk. Når jeg skal legge over isofiler i den får jeg beskjed om at harddisken er full og jat diskopprydding må kjøres. Isofilene er på rundt 4 gig. Det er 200 gig ledig på disken. Kan det ha noe med at disken er formatert med FAT32? Jeg har ikke prøvd med mindre isofiler, men jeg har prøvd med rarfiler og det funker helt greit, men når jeg extracter de til en isofil på harddisken så funker det ikke allikevel. Håper på hjelp. Marius Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jupp akkurat det. FAT32 støtter ikke over 4 gbyte. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Hei. Har et problem med min eksterne harddisk. Når jeg skal legge over isofiler i den får jeg beskjed om at harddisken er full og jat diskopprydding må kjøres. Isofilene er på rundt 4 gig. Det er 200 gig ledig på disken. Kan det ha noe med at disken er formatert med FAT32? Jeg har ikke prøvd med mindre isofiler, men jeg har prøvd med rarfiler og det funker helt greit, men når jeg extracter de til en isofil på harddisken så funker det ikke allikevel. Håper på hjelp. Marius Fant ut av det etter 2 sec på google. heh, sry. "FAT32 volumer kan, i teorien, gå fra mindre enn 1 MB opp til 2 TB (TeraByte). Forøvrig når den benyttes i Windows 2000/XP er maksimum størrelse på et volum 32 GB. I tillegg er den maksimale individuelle filstørrelsen på 4 GB. FAT32 er standard filsystem på Windows 98 og Windows Me, men støttes også på Windows 2000/XP." Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Formater til ntsc så ordner det seg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Formater til ntsc så ordner det seg. *host* NTFS *Host Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 haha det gikk litt fort i svingen der ja! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå