karl95 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 når jeg spiller battlefield for eksempel når jeg skal skyte med basoka eller kaste granat så slår kontollen seg av ,noen som hvordan jeg kan fikse dette? jeg har prøvd med nye batterier også men det funker ikke, Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er batteriholderen løs? Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 tror ikke det er det Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er en ny metode Microsoft bruker, for å unngå at barn spiller spill de er for unge til å spille. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eh... Hvis du leser dette Karl, så kommer du til å ha ulykke i 15 år. Trust my words. prøver å lure han da ffs Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Me and my mate in the classrom are roflamoing Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Me and my mates think jente_12 behaves like a twelve year old girl. Even though he is 17 On topicz: Har du prøvd å koble til kontrolleren på nytt, slik det står beskrevet i brukemanualen? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har hatt samme problem etter at nxe kom ut, bare at når jeg trykker B mer en to ganger med mikrofonen i så slår den seg av. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Me and my mates think jente_12 behaves like a twelve year old girl. Even though he is 17 On topicz: Har du prøvd å koble til kontrolleren på nytt, slik det står beskrevet i brukemanualen? Me and my mates think you are stalkerish Anyways, mulig det er noe med NXE. Hvis det er utbredt, kommer det nok en patch før eller siden. Selv har jeg ikke hatt noen problemer med det(ikke som jeg kan huske hvertfal) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eh... Hvis du leser dette Karl, så kommer du til å ha ulykke i 15 år. Trust my words. prøver å lure han da ffs lololololol @ karl: Har du flere kontrollere du kan teste med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå