Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Dagbladet har noen skrevet feil dato. Og jeg solgte dem bildet Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må si husene på disse bildene ligner mistenkelig på USA..... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Det var jeg som lastet den opp Har du noe bevis på at det ikke var jeg som gjorde det? Nei! Alltid like morsomt å poste dette bildet på passende steder Større verson Endret 30. november 2008 av khaffner Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hadde det bare vært snø i bergen.... (Nå skal det sies at jeg ikke giddet selv om det var snø) Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 haha, nike: Just do it! men uansett, er ferdig for idag. snømannen er 1.80 meter høy (baserer etter min egen lengde som er 1.75) og ca. 1.50 meter bred...(basert på øyemål, ved høyden på en i klassen) stigen ble for tung, så når jeg får meg en mindre en skal jeg fortsette:D dette blir gøy! Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Dagbladet har noen skrevet feil dato. Og jeg solgte dem bildet Du er like dom som en trestokk, alle som gidder og søke finner på at du bare kødder. SLutt og post løgn du! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må si husene på disse bildene ligner mistenkelig på USA..... Tenkte jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå