LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) hei dere, hva sier til en "utfordring for oss som kjeder oss" jeg sitter nå her, god og svett etter den første store klumpen på det som skal bli den største snømannen i nordland! jeg skal bruke stige, og skal stille den opp etter husveggen..når den er ferdig, skal jeg ta bilde av den og poste den her! kom dere ut av sofaen, kom dere ut i snøen og join meg da vel! Hilsen en som kjeder seg på en søndag! Endret 30. november 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Om det hadde vært snø i andre deler av Norge. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det her er min fra i fjor: Prøv å slå den Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tøft! skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Tøft!skal se hva jeg får til åh dæven! imponerende! begynner å bli mørkt nå, men skal ta stigen og lage ett par klumper til hvertfall...stikker på studioet om 3 og en halv time, så har mye tid å slå ihjel Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro, enkelt og finne et sånn på internett. Og hvordan klarer du og lørte den opp da? Krane elle? Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg og søs laga en i fjor: Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg glemte å nevne den jeg laget for et par år siden: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hiv inn noen regler, f.eks. at alle må poste bilde med meterstokk og en norsk matvare (sjokkis f.eks.?) så blir det kanskje litt flere autentiske bilder Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ok da, dette er vel den største jeg har lagd, var for 4 år siden: Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg og søs laga en i fjor: min blir så mye større! den blir like høy som huset vårt! Endret 2. desember 2008 av Camrot la inn skjul-tag Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Større enn denne jeg og onke måtte ha hjelp av kranfolka til å lage for 3 år siden: Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro, enkelt og finne et sånn på internett.Og hvordan klarer du og lørte den opp da? Krane elle? jeg har tenkt å lage en stor klump til å begynne med, lage en til, bruke den ene for å gjøre den andre større, og bruke stigen og lage enda en liten klump oppå den største, lage den lille større, osv. slik kan man lage dritstore snømenn uten å slite seg ut! Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Her er en annen vinkel, jeg er han med blå jakke. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 har traktor så eg skal kjøre rundt omkring å samle snø og lage en diger snømann på en åker Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 har traktor så eg skal kjøre rundt omkring å samle snø og lage en diger snømann på en åker første regel: snømannen må være lagd av menneskelige krefter for å bli godkjent! Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har litt lyst til å henge meg på her. Og lage den største snømannen Trondheim har sett. Den skal kunne ses fra verdensrommet. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det her er min fra i fjor: Prøv å slå den Du lyger! Du et kjapt søk på google, helt prikkanes lik! Endret 2. desember 2008 av Camrot La inn skjul-tag Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det var jeg som lastet den opp Har du noe bevis på at det ikke var jeg som gjorde det? Nei! Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det var jeg som lastet den opp Har du noe bevis på at det ikke var jeg som gjorde det? Nei! Det er bare til å se på linken!! http://gfx.dagbladet.no/kunnskap/2003/03/25/snowman1.jpg hentet ut fra dagbladet, som ble postet i 2003/03/25 så kutt ut lygingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå