super2277 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg laget røyk bombe men jeg fikk men jeg klarte og puste inn røyken er den farlig Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg laget røyk bombe men jeg fikk men jeg klarte og puste inn røyken er den farlig No0b..Ka bombe var det? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du lever nå endå :!: Neida, du må vel kansje si hva du laget bomben av? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sikkert bordtennisballer. Ja, jeg mener den røyken er giftig, lukter i hvertfall ikke veldig sunt Men tviler på at lider noen nød, litt gjør ikke noe, men hvis du gjør det i et kott som det ikke er noen luft tilførsel, da kan det være farlig! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sikkert kaliumnitrat han pusta inn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg spiste mye av det det i kjemien LOL Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Grammatikk er for pyser. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Røyk fra oksygenfattige branner inneholder betydelige mengder brennbare stoffer. En røyksky som er i kontakt med atmosfærisk oksygen, har derfor potensial til å antennes - enten av en annen åpen flamme i området, eller av sin egen temperatur. Dette forårsaker fenomener som «backdraft» og «flashover». Mange bestanddeler av røyk fra ild er svært giftige og/eller irriterende. Den farligste er karbonmonoksid, som fører til indre kvelning, noen ganger med hjelp fra hydrogencyanid og fosgen. Innånding av røyk kan derfor raskt lede til at man mister evnen til å orientere seg og svimer av. Det er med andre ord anbefalt at du tar kontakt med din fastlege snarest for å forsikre deg om at du ikke har blitt offer for en eller annen form for dødelig forgiftning. Hihi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hint og råd om hvordan lage bomber kan en holde utenfor diskusjon.no Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg