CookieY Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei , når jeg prøver å instalere Unreal Tournament 2004 får jeg en CRC error hele tia. Det er ikke første gang jeg får den erroren og jeg lurer på hvordan jeg kan få fiksa det :O har vurdert ny HDD siden den jeg har begynner å dra på årene , kan det være det som er problemet ? jeg kjøpte spillet i går så jeg tror ikke det er noe med cdn når jeg får det på nesten alle spill jeg instalere :O. noen som vet hva som er gale please post Thank you! Endret 6. desember 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Tror ikke man får CRC feil fra en disk. Det kan være et problem med CD spiller, eller dårlig kabel. Edit: Uheldig formulering. CRC er naturligvis sjekket på en disk, men vil ikke vises som en 'CRC-feil' melding. Endret 30. november 2008 av hårek Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 CRC-feil kan oppstå fra alle lagringsmedia, også harddisker. Men da vil det normalt være angitt at det er lesefeil mot enheten. Ut fra andre diskusjoner her på forumet virker det som om CRC-feil oftest inntreffer på grunn av feil med minnet. Kjør et minnetestprogram å se om dette kan være årsaken. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har opplevd CRC-feil ved emulering av CD/DVD-stasjoner med Daemon Tools. Da viste det seg av CD-bildet jeg brukte var skadet. Hvorvidt CRC-feil kan oppstå når man leser med fysisk drev, aner jeg ikke, men vil tro det er mulig når det har skjedd meg med Daemon tidligere. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 noen forslag til minne testing ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Memtest86. Finnes på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 får denne meldinga her Error 3, out of 1 cycles (1% coverage)You Have faulty RAM and you should replace it. :O Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da vil jeg tro du enkelt kan kvitte deg med dette problemet, og problemene med installasjon av Vista som jeg så du hadde, om du bytter RAM-brikker. Ps. Flytte tråden til en mer egnet kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå