Gå til innhold

CRC error pga. minnefeil

CookieY

Anbefalte innlegg

Hei , når jeg prøver å instalere Unreal Tournament 2004 får jeg en CRC error hele tia.

Det er ikke første gang jeg får den erroren og jeg lurer på hvordan jeg kan få fiksa det :O

har vurdert ny HDD siden den jeg har begynner å dra på årene , kan det være det som er problemet ? jeg kjøpte spillet i går så jeg tror ikke det er noe med cdn når jeg får det på nesten alle spill jeg instalere :O. noen som vet hva som er gale please post :) Thank you!

Endret av Skagen
Utbedret emnetittelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CRC-feil kan oppstå fra alle lagringsmedia, også harddisker. Men da vil det normalt være angitt at det er lesefeil mot enheten. Ut fra andre diskusjoner her på forumet virker det som om CRC-feil oftest inntreffer på grunn av feil med minnet. Kjør et minnetestprogram å se om dette kan være årsaken.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd CRC-feil ved emulering av CD/DVD-stasjoner med Daemon Tools. Da viste det seg av CD-bildet jeg brukte var skadet. Hvorvidt CRC-feil kan oppstå når man leser med fysisk drev, aner jeg ikke, men vil tro det er mulig når det har skjedd meg med Daemon tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...