norbat Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du trenger ikke vente på bsod. Mener du finner pålitelighetsovervåkeren i kontrollpanelet (sitter ikke på vista, så kan ikke gi deg nøyaktig framgangsmåte for å finne dette) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 klikk start - og på søkelinka skriv pålitelighet. da kommer opp pålitelighet og ytelsesovervåkning Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fant det, hva skal jeg gjøre? :S Endret 1. desember 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ny BSOD i dag, rett etter jeg skrudde på pc'n. Startet pcn, ventet på boot (booten går utrolig kjapt fra windows logoen til den er i windows!!!!! :D), alle programmer åpnet seg, explorer hang seg, explorer "svarte igjen", startet firefox, kom opp to viduer (et med normale tabs, et uten noen ting), ingen ting ble loadet, BSOD. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Får du noen melding om hvilken fil som forårsaker bsod på blåskjermen som kommer? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, det jeg synes er litt rart, er at første gang jeg fikk bsod (for lenge siden), og alle ganger etter det har det stått hva som er feil. Så har jeg googlet den meldinga, og fiksa problemet. Meldingen har vært noe som: IRQ_MEMORY_LESS_OR_EQUAL elns.. Nå er hele BSOD flyttet oppover, fordi det er ikke noen sånn melding lengre. BSOD'ene jeg pleier å få, fyller hele skjermen. MinneDump tar også lengre tid (Ja, minnedump elns) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Se om SAS finner noe mer enn hva som allerede er funnet og fjernet: Last ned SAS (gratisversjonen), installer, oppdater og kjør en full (Complete) scan. Endret 2. desember 2008 av norbat Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Formaterer jeg Har noe feil i users mappa uanz, flere bilder mapper etc, så skal holde det ryddig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå