Gå til innhold

Litt "småplukk" med HDX 9350

Anbefalte innlegg

Jeg har en ny HDX 9350.

Det er en helt grei maskin, men jeg har merket noen små problemer.. Blant annet når jeg går inn i Nvidia kontrollpanel for å forandre på innstillinger henger pc seg opp i noen minutter før den begynner å reagere igjen. Når jeg går inn i kontrollpanelet igjen er alle instillingene jeg klarte å gjøre før alt gikk i stå, forandret tilbake til det de var før..

Også når jeg spiller foreksempel Flightsim X og gjør forandringer der blir de satt tilbake til default neste gang jeg går inn på simmen igjen.. Også ytelsen er for dårlig i forhold til hva skjermkortet skulle tilsi. Fikk bedre FPS med den gamle Zeptoen jeg har..

Hva ken det skyldes at maskinen ikke ser ut til å ville lagre endringer?

Sjekket med drivere til skjermkortet på HP sine sider, men det ser ut til at jeg har de samme som ligger der. Der er jo stort sett et år gamle alle sammen så det kan nok stemme.

Er det mulig å kreve angrerett etter at PC`n er tatt i bruk? Jeg har all emballasje og lignende til den ennå..

Hvis noen har noen ideer til hva som kan gjøres er det glimrende..!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha formatert hele driten og lagt inn os og drivere på nytt - denne gangen prøvd med en forcewaredriver fra laptopvideo2go - i stedet for HP's sinnsykt utdaterte drivere.

Maskina de er vel stappfull av såkalt bloatware også? Forhåndsinnstallerte programmer som f.eks trialversjon av norton ol.? Få det vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...