LeD Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Her var det lystig stemning... Jeg opplever ikke lenger det beskrevne problemet. Hvorfor det plutselig forsvant etter noen dager, aner jeg ikke... LeD Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Her var det lystig stemning... ...no offence, tar seg nok opp igjen - noen blir "triggerhappy" iblant. Jeg opplever ikke lenger det beskrevne problemet. Hvorfor det plutselig forsvant etter noen dager, aner jeg ikke... LeD hmm, ingen restriksjoner satt, men ustabilt - kan være to programmer ombord med tilnærmet like oppgaver. Er maskina ren for spyware ? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Er maskina ren for spyware ? Jeg bruker da ikke operativsystem som støtter slikt. Mulig at det var en veldig merkelig feil med internettforbindelsen min? Bredbåndsselskapet drev faktisk og rotet med innstillinger i ruterne omtrent på den tiden jeg opplevde problemer... LeD Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Mulig at det var en veldig merkelig feil med internettforbindelsen min? Bredbåndsselskapet drev faktisk og rotet med innstillinger i ruterne omtrent på den tiden jeg opplevde problemer... LeD OK, ypperlig ! - og siden anelsen likevel var tilstede, kan vi nå vente flere gode og utførlige innlegg i kjent 'LeD'-stil ? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 kan vi nå vente flere gode og utførlige innlegg i kjent 'LeD'-stil ? Det skal du ikke se bort fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå