LeD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har skrevet et langt innlegg. Det får jeg ikke postet. Nettleseren seg opp på "Sending request to forum.hardware.no". Kutter jeg ned innlegget til noen få linjer, funker det imidlertid fint. (En linje til i dette innlegget, og jeg får ikke sendt det.) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sikkert en fordel å oppgi hvor langt det er. Hvem har lengderekorden, forresten? Flernivåsitering teller ikke. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Ingen problemer her. Sånne korte innlegg går jo bra, prøv med et langt et. Jeg får fortsatt samme problem når jeg skal poste det store innlegget mitt. Ingen som har samme problem? LeD Lenke til kommentar
LeD Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Sikkert en fordel å oppgi hvor langt det er. 620 ord. Men det skal ikke så mye til før det klikker. LeD Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Edit: Det må være PEBCAK, jeg postet nettopp et innlegg på 2000 ord. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Edit: Det må være PEBCAK, jeg postet nettopp et innlegg på 2000 ord. Ja, da må det vel nesten være det. Men hva i all verden kan være galt her? Jeg har prøvd flere nettlesere og operativsystem, med samme resultat. Det er ikke bare i den aktuelle tråden eller posten min det er problemer heller. Har ikke observert problemer med noen andre internettjenester. LeD Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det gikk fint med et kjempeinnlegg herfra. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Mye Det er juks. Mitt lengste innleg er forresten 1006 ord(og det gikk greit uten å klikke, opera) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 totalt unødvendig faktisk Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Unødvendig. ikke enig - det var selvsagt ikke meningen å la det stå, men som et spor for 'LeD' at det er satt f.eks. begrensning lokalt. Mye Det er juks. Mitt lengste innleg er forresten 1006 ord(og det gikk greit uten å klikke, opera) ...eh, ikke enig - 62 kB, og tekst er tekst om den er kopiert eller "naturell". Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg fikk error da jeg postet et laaaaaaaaaaaaaaaangt innlegg her på forumet for en stund tilbake men oppdaget at innlegget kom inn likevel. Trykkte tilbake og send 4 ganger før jeg ga opp og plutselig så dobbel dobbelposting men men.. Dette var på skolen, har ikke hatt noen probelmer her (dog ikke skrevet noen laaaange innlegg heller). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ikke enig - det var selvsagt ikke meningen å la det stå, men som et spor for 'LeD' at det er satt f.eks. begrensning lokalt. Hvis du hadde lest tråden først, hadde du kanskje sett de to siste postene før du postet: Edit: Det må være PEBCAK, jeg postet nettopp et innlegg på 2000 ord. Derav unødvendig. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvis du hadde lest tråden først, hadde du kanskje sett de to siste postene før du postet: Edit: Det må være PEBCAK, jeg postet nettopp et innlegg på 2000 ord. Derav unødvendig. Syns det var bedre med "reality-sjekk" fra to kanter - rakk faktisk ikke å slette innlegget før 'grumpy-huene' slo til, så spar plassen her og slutt å hakke på folk som vil hjelpe til. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Syns det var bedre med "reality-sjekk" fra to kanter - rakk faktisk ikke å slette innlegget før 'grumpy-huene' slo til, så spar plassen her og slutt å hakke på folk som vil hjelpe til. Ingen grunn til å ta den såre tonen der. Og 'hakking', ærlig talt, da har ikke du opplevd hakking. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Syns det var bedre med "reality-sjekk" fra to kanter - rakk faktisk ikke å slette innlegget før 'grumpy-huene' slo til, så spar plassen her og slutt å hakke på folk som vil hjelpe til. Ingen grunn til å ta den såre tonen der. Og 'hakking', ærlig talt, da har ikke du opplevd hakking. Ingen grunn å svare med: unødvendig Dessuten er vi hyggelige mot hverandre i dette forumet, noe du ikke akkurat er i denne posten. Husk retningslinjene... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg ser ikke hvordan det var uhøflig (jeg regner med at det er §3 du sikter til), men siden du er moderator, har jeg intet valg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg ser ikke hvordan det var uhøflig (jeg regner med at det er §3 du sikter til), men siden du er moderator, har jeg intet valg. Sorry - sikta til innlegget ditt som jeg quota. PS: jeg er ikke helt moderatornazi heller da - bare nesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå