Hexagonmaster Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ståvivann, Bærum. Bildet er satt sammen av 4 exponeringer. Nikon D80, 16-85mm VR. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Liker gjerdet som kommer inn fra siden av bildet , men synes resten av motivet blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
odh Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Liker gjerdet som kommer inn fra siden av bildet , men synes resten av motivet blir litt kjedelig. Hei. Jeg liker derimot slike litt "tomme" bilder. Slike bilder får i blant mye pepper her inne, men jeg ute etter stemninger i bilder. Særlig har jeg sansen for det litt melankolske. Her likte jeg best de duse fargene, og det nevnte gjerdet. Det som trekker ned for min del er at treet og toppen av "fjellet" krasjer med hverandre. Vanskelig å forklare det kanskje, men for min del gjør det at jeg ikke helt finner balansen i bildet. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 4 eksponeringer, da regner jeg med at du har brukt bare et bilde og "jukset" et raw bilde til 4 eksponeringer ? Eller så var det totalt vindstille når du tok 4 stk bilder Lenke til kommentar
Hexagonmaster Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 4 eksponeringer, da regner jeg med at du har brukt bare et bilde og "jukset" et raw bilde til 4 eksponeringer ?Eller så var det totalt vindstille når du tok 4 stk bilder Det er faktisk 4 ordentlige eksponeringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå