rondespiret Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Dette kunne kanskje være noe i disse dager: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 den tror jeg bush hadde hat god bruk for slik at han kunne fått roet hormonene sine litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 den tror jeg bush hadde hat god bruk for slik at han kunne fått roet hormonene sine litt Det hjelper lite at han får den. Gutten kan jo ikke lese og å bruke data, må si han takler dårligere enn noe annet Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 man _ser_ bildene er fake, dmbpower Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Er de fake? De ser nå temmelig ok for meg. Hadde ikke overrasket meg om den dumme brøleapen begår slike feil hele tiden. han gikk jo til krig. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 man _ser_ bildene er fake, dmbpower Den med kikkerten er ikkje fake. Den såg eg på TV2 nyhendene. I film format. Litt vanskelegare å fake. Så eg trur ikkje det Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Den med boka er fake, det vet jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det spiller ingen rolle om de er fake eller ei, den er bra og kjempe morsom :lol: Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 ta dere en tur på http://snopes.com/ ang. slike bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå