Locomotiv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Okay. Ja jeg vurderer nok det, er litt småirriterende å ha en sånn lyd når jeg rister lett på den. Ikke det at det kan være alvorlig eller noe, men alikevel Bruker jeg kameraet og fokuserer så er lyden nesten ikke tilstede, men er kamera lukket så hører jeg den bedre. Men jeg må omtrent stappe telefonen helt inntil øret og riste, om jeg skal kunne høre det. Høres litt ut som ett linsedeksel som er litt slakkt, eller noe.. vanskelig å beskrive egentlig hehe. Men ingenting er løst, og alt sitter der det skal, har sjekka det. Tenkte kanskje det bare var en lyd som skulle forekomme helt naturlig om man ristet litt på telefonen, men på en annen side skal det jo egentlig ikke komme "rasle-lyder" når man rister telefonen da.. Får håpe jeg finner ett sted jeg kan få noen til å kikke på den. Lenke til kommentar
Revi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sliter med T9 funksjonen og store bokstaver, men det forstår jeg det er flere som gjør. Men er det noen som ikke får fram sånne der smilefjes, eller utrykksinkoner som LG kaller det? Jeg får bare fram prikker, streker osv, men mottaker ser smilefjeset. Får også bare opp prikker og streker når jeg mottar slike. Ingen direkte stor sak, men ganske irriterende. Er det innstillinger i telefonen eller er det bare slik, tro? Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sliter med T9 funksjonen og store bokstaver, men det forstår jeg det er flere som gjør. Men er det noen som ikke får fram sånne der smilefjes, eller utrykksinkoner som LG kaller det? Jeg får bare fram prikker, streker osv, men mottaker ser smilefjeset. Får også bare opp prikker og streker når jeg mottar slike. Ingen direkte stor sak, men ganske irriterende. Er det innstillinger i telefonen eller er det bare slik, tro? Det er vel fordi LG ikke har grafisk integrert støtte for smilefjes, i motsettning til de fleste andre mobiler. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://www.flickr.com/photos/lgrenoir/ Enkelte av disse bildene virker ekstremt etterbehandlet. Men angiveligvis er de ihvertfall alle tatt med Renoir. Kan vel være noe med at det er en erfaren fotograf som er arkitektet på disse flotte bildene, for mine bilder kommer ikke i nærheten av denne skarpheten her.. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Når det gjelder store bokstaver så er det dønn irriterende. Det jeg gjorde var å legge til det nye ordet, med stor bokstav, i ordlista hver gang jeg støtte på problemet. Det funker fett som fjell og nå har jeg nesten ikke det problemet lengre.. Noen av dere som har funnet noen software oppdatering eller gode tilleggsprogrammer til vår kjære Renoir? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har bestillt meg en Renoir selv, og lurer på om det følger med minnekort? evt. hvor stort er det? Endret 16. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Okay. Ja jeg vurderer nok det, er litt småirriterende å ha en sånn lyd når jeg rister lett på den. Ikke det at det kan være alvorlig eller noe, men alikevel Bruker jeg kameraet og fokuserer så er lyden nesten ikke tilstede, men er kamera lukket så hører jeg den bedre. Men jeg må omtrent stappe telefonen helt inntil øret og riste, om jeg skal kunne høre det. Høres litt ut som ett linsedeksel som er litt slakkt, eller noe.. vanskelig å beskrive egentlig hehe. Men ingenting er løst, og alt sitter der det skal, har sjekka det. Tenkte kanskje det bare var en lyd som skulle forekomme helt naturlig om man ristet litt på telefonen, men på en annen side skal det jo egentlig ikke komme "rasle-lyder" når man rister telefonen da.. Får håpe jeg finner ett sted jeg kan få noen til å kikke på den. Min Renoir har også en sånn liten lyd faktisk. Har ikke lagt merke til det før, men når jeg nå tar dne inntil øret og rister så hører jeg en liten lyd. Som om det er litt slark i linsedekselet Men det har jeg som sagt ikke lagt merke til før jeg sjekket nå, så det bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har bestillt meg en Renoir selv, og lurer på om det følger med minnekort? evt. hvor stort er det? Det følger ikke med minnekort. Men det trenger man virkelig altså, man får ikke lagret så mye mer enn noen få bilder på telefonminnet. Jeg kjøpte meg et 8gb minnekort med en gang Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 nr1-Lasse: Okay, da er det garantert bare optikken som lager en bitteliten lyd Da bryr ikke jeg meg noe mer om det heller, puh! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har bestillt meg en Renoir selv, og lurer på om det følger med minnekort? evt. hvor stort er det? Det følger ikke med minnekort. Men det trenger man virkelig altså, man får ikke lagret så mye mer enn noen få bilder på telefonminnet. Jeg kjøpte meg et 8gb minnekort med en gang Det var nå bra da, for minnekort hadde jeg kjøpt for noen dager siden, så nå mangler jeg bare mobilen. Får bare håpe CDON sender den ASAP! meget lei av å vente nå Endret 16. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er jo ingen bilder i denne tråden. Bare diskusjon rundt fonen. Slenger opp noen bilder. Er ikke alle bilder som egner seg å laste opp, men noen bilder ble det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå