Gå til innhold

Ps3 spill og trofeèr

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Jeg har endel Ps3 spill, som mange av de har trofèer, men hva er egentlig sånne trofeèr, hva oppnår man ved de??

Og et annet spørsmål, når man skal formatere ps3èn for så å legge savegamesen over på en minnepenn, men når man begynner å spille da så får man ikke med trofeène, stemmer dette?? Kan man kopiere disse å, eller hvordan foregår det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

evt kan det i visse tilfeller vise hvor enorme hoppyproblemer en har :p noe som gjenspeiles i alle som har tatt platinum i Buzz, der en må ha 50 runder ALENE.. mer meningsløs bruk av tid skal en lete lenge etter ;)

men men trophies er kult og gir deg noe ekstra å strekke deg etter, både for vanlig dødelige og autister (wipeout/buzz) :)

Lenke til kommentar

okay, så for eksempel på gta iv, der måtte jeg begynne på nytt for å få trofeèr. men dette behøver jeg ikke altså, ettersom jeg har liten lyst til å begynne på nytt når jeg nettopp er ferdig med hovedhistorien.. Trudde trofeèr, var noe at man fikk noe ekstra ting eller noe i spillet jeg.. men da forstår jeg endelig hva det er =)

Lenke til kommentar
evt kan det i visse tilfeller vise hvor enorme hoppyproblemer en har :p noe som gjenspeiles i alle som har tatt platinum i Buzz, der en må ha 50 runder ALENE.. mer meningsløs bruk av tid skal en lete lenge etter ;)

men men trophies er kult og gir deg noe ekstra å strekke deg etter, både for vanlig dødelige og autister (wipeout/buzz) :)

Blant alle de tusen trådene der folk lurer på ka trofèene e til, e dette den beste forklaringen eg har sett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...