cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 dette funker ikke på pcen min... funker dette hos noen andre? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Ja. Funker helt fint her. W2k Pro SP3. Hvordan feilmelding får du? Hvor langt kommer du før det evt krasjer? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg kommer til bildet der den loader rett etter jeg har starta programmet. Jeg har 2 pcer og har prøvd det på begge, men det stopper opp på det samma stedet. Jeg bruker samme win2000 på begge pcene, kanskje det er en feil i den windowsen jeg bruker? Lenke til kommentar
balrog Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tipper at du bruker en no-cd crack. Hvis du bruker dette, starter spillet aldri opp men står kun å spiser maskin-ressurser helt til den kneler. Løsningen på dette vil være å lage et image av spill-cden (hvis du har den), og mounte det opp på en virtuell cdrom. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Tipper at du bruker en no-cd crack. Hvis du bruker dette, starter spillet aldri opp men står kun å spiser maskin-ressurser helt til den kneler. Løsningen på dette vil være å lage et image av spill-cden (hvis du har den), og mounte det opp på en virtuell cdrom. jeg har alltid brukt den orginale cdn til spilling Lenke til kommentar
balrog Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har du prøvd å oppdatere spillet? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 nei, trodde ikke det gikk... hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
balrog Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det ligger en fil som heter "eaupdate" eller noe lignende i "Program Files"-mappa, bruker du denne oppdateres spillet automatisk. Men du kan også laste ned patch manuellt, bare søk etter "nfs 5 patch" på google e.l . :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg regner med at du har det samme problemet som jeg(og mange andre) har hatt. I NFS katalogen finner du en fil som heter gimme.dll. Slett den så burde det virke. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=18790 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå