Gå til innhold

[Løst]Hva viser utvendig skjerm på 6600 fold ?

klxm

Anbefalte innlegg

Jeg lurer enkelt og greit på hva 6600 fold sin utvendige skjerm viser? På alle reklamer rundt om på nett, kan vi se at den viser en digital klokke. På MPX.no skriver de : "Skjult ytre display som viser klokke, innkommende anrop, tapte anrop, ventende meldinger og annet med ren og moderne grafikk.." (Les hele teksten her). Det samme skriver de på Nokia sin hjemmeside (Her).

Stemmer dette ? Eller viser skjermen bare klokken ? Jeg kan nemlig ikke finne et eneste sted på nett hvor noen sier noe om dette, bortsett fra denne klokken.

Håper noen har denne telefonen og som kan fortelle meg hva den utvendige skjermen virkelig viser :-) Viser den det som Nokia og MPX sier, kjøper jeg den fort som bare det :p

Trenger raskt svar :love:

På forhand TAKK :new_woot::thumbup:

Endret av klxm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer med ny flott telefon :)

Siden du kjøpe den og forsatt smiler regner jeg med at den viste både klokke, anrop, meldinger annet med ren og moderne grafikk?

Takk ;) Viser melding, innkommende/ubesvarte annrop, klokke (digital/analog), tekst som viser at batterinivå er lavt og når du må åpne telefonen manuelt.... Meget snerten mobil, størelsen er perfekt :new_woot: Nokia sine foldemobiler har vert litt store før synest jeg.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...