Gå til innhold

lan I drammen

Anbefalte innlegg

hallo : >

jeg jeg lurte på om det er noen som har noen interesse for å bli med som crew I et lan som kansje skal holdes for første gang i drammen om sommeren 2009.

jeg er også med i en rekke til TG som kaller seg The Survivors, som også tar imot flere medlemmer.. det er lederen av denne rekka som blir hovedleder av dette lanet, vi er tidlig i prossesen om å få med crew men det er også en stund til det skal holdes.. vist du er interesert så kan dere kontakte hovedlederen vår "Tigersager" på mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan desverre ikke bli med i crewet fordi jeg bor i nord trøndelag...... Jeg ville gjerne blitt med ja:D

da kan du som sagt gi beskjed til tigersager^^, avstand har ikke så mye med saken å gjøre^^ jeg bor i sør trøndelag da.. men jeg skal fortsatt være med i crewet^^

vi har også fått med en ex-TGcrewmedlem i crewet så jeg tror lanet kan bli ganske bra^^

men selv om dere bare vil bli med på lanet så er det også bare å kontakte tigersager^^

det gjelder også om dere vil være med på rekka på TG^^

Lenke til kommentar

^^ ^^ ^^ : >

TG har til sammen hatt hundrevis, faktisk langt over tusen crewmedlemmer. Ikke stol på at hvert av disse menneskene ene og alene kan gjøre LANet deres til en suksess. Generelt er det en uting å sette sin lit til én person, så pass på at dere ikke lar dere lure. Det er åpenbart første gang du/dere arrangerer og det er mye vanskeligere enn du/dere tror. Man burde egentlig ha mer enn en med relevant erfaring med. :roll:

Lenke til kommentar

Hvor var det dere hadde tenkt til å holde det?

Det hadde vært gøy å være med på noe sånt, men jeg veit ikke helt om det blir gjennomførbart for min egen del. Jeg kommer fra e bygd ikke så langt unna Drammen, så å støtte slike arrangementer i nærmiljøet er jo viktig, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvor var det dere hadde tenkt til å holde det?

Det hadde vært gøy å være med på noe sånt, men jeg veit ikke helt om det blir gjennomførbart for min egen del. Jeg kommer fra e bygd ikke så langt unna Drammen, så å støtte slike arrangementer i nærmiljøet er jo viktig, sånn egentlig.

Hei.

Elvebyen Data er veldig intressert i et samarbeid med dere på dette prosjektet

Ta gjerne kontakt med oss.

www.elvebyendata.no

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg passer meg som crewmedlem, kanskje som vakt rundt utstyr el (vedlikehold el.) men ikke planlegging. Uansett er jeg selv og en stor vennegjeng klare til å komme. Legg til 10-15 plasser herfra om mulig! Lite LAN i Lier nemlig -.-

tør jeg spørre hvilken bygd? kommer fra en liten bygd like ved drammen skjøl kanskje vi egentlig kjenner hverandre uten å vite det? ;) hehe men uansett, hadde vert kult med ett lan i drammen da, men tror ikke dette blir så bra gjennomførbart, dette er vanskeligere enn man sku tro, har selv prøvd å arangere ett lan men det gikk rett vest :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg bor i Drammen og kan gjerne stille opp som crew om ønsket. Blir 19 år om under en måned, og har vært med på en god del lan.

Mulig å få litt mer info ang. hva crew skal stille opp med/gjøre o.l.?

Mvh. Lasse

Lenke til kommentar

Dette er en liten oppdatering av dette opplegget:

Nå har det seg åsnn at planen for å ha lan i drammen ble avlyst pga vi aldri klarte å få til noen avtale med drammen kommune. Det som er akruelt for oss er å fremdles ha et lan ,ne ikke i drammen ,men å skaffe lokale til noe som dette er ikke den enkleste jobben, så hvis det er noen som ønsker å være med på dette prosjektet så er d bare så sende meg en mail som er oppført i førstepost.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det her sånn hvor 20 stykker er crew, hierarkisk organisert, med mellomledere som rapporterer til crewsjef? "YOU OBEY ONLY ME-style".

Også kommer det bare tre stykker, hæh..

Hvor mange besøkende vil dere ha? Hvor stort tenker dere å arrangere? Hvor mange dager? Og hvorfor trenger dere drammen kommune? Avlyser dere av den grunn?

Og hvor gamle er dere?

Med litt struktur, lederevne og målrettet viljestyrke så går det her fint..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...