da_pretender Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 fant ut idag at noen har laget en profil på facebook med mitt bildet og har begynt å legge til mine venner i lista fikk også klage fra noen av venner at vedkommene er uhygglig jeg har sendt en mail til Facebook om å fjerne profil fra Facebook hva mer kan jeg gjøre for å hindre at noe slik skjer? kan jeg be FaceBook å sende meg ip-adresse til person som har logget seg på profilen siste 10 ganger? kan jeg saksøke personen? jeg gir blanke F hva han gjør med mine bilder men han har nå begynt å irritere mine venner og slektninger og det liker jeg ikke noe råd og tips? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Få profilen slettet, så lager du din egen profil. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 jef finnes allerede på FaceBook men hva er da grantien på at han ikke lager et nytt med mine bilder? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jef finnes allerede på FaceBookmen hva er da grantien på at han ikke lager et nytt med mine bilder? trur ikke du har noen garatier på at dette ikke skjer igjen dessverre. har du noen anelse hvem denne personen er? kanskje det er noen du vet av.. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du kan sikkert anmelde han for å utgi seg for å være deg. Evt. så slås det hardt ned på nettmobbing. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Lag egen profil og send melding til vennene dine der du sier at den andre er fake? Btw. er du sikker på at det ikke er du som er the pretender? Endret 18. desember 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå