aleksander_sk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg mistet min sånn fjør da jeg meide kontrolleren sidelengs ned i armlene på sofaen, etter nettopp et tap på et LBP-brett. Jeg brukte en binders som nødløsning. Den er lite fjøraktig så det er litt slakk i knappen, men det går akkurat. Må kanskje prøve med en diskett. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp, den banen var frustrerende og den første banen på "Øya" brettene hvor du skal ta de feite sumo bollende og den store til slutt er den verste hittil, tenker jeg skal ta de rolig nå og ikke stresse med de siste banene Lurer på hvordan du reagerer på det brettet med det store hjulet. Slet litt med å ace det for å si det sånn. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp, den banen var frustrerende og den første banen på "Øya" brettene hvor du skal ta de feite sumo bollende og den store til slutt er den verste hittil, tenker jeg skal ta de rolig nå og ikke stresse med de siste banene Lurer på hvordan du reagerer på det brettet med det store hjulet. Slet litt med å ace det for å si det sånn. Oi det var noe ja, grøss å gru Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Helvette ! Det skjedde nå kontrollen lå på skrivebordet og med et uhell klarte jeg å dytte bort i den så den datt i parketten, her er det ikke bare R2 som knakk ,men resten av kontrollen også noen som har noen linker med deler eller er det bare å satse på en Dualshock 3 istedenfor den pinglete Sixaxis´en ? Endret 5. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, DS3 er nok 10 hakk kraftigere! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har hatt mine 2 Sixaxiser i et år nå, uten at det er et eneste merke i dem. Har mistet dem et par ganger i gulvet men. Stor forskjell på temperemant og hvordan folk tar vare på ting her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå