Gå til innhold

R2 trigger fjæra i Dualshock-en knakk..

FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har en Dualshock 3 liggende her med en slapp R2 trigger.

Fjæra inni den har knekt fant jeg ut etter jeg åpna den, igjen :innocent:

Om noen her har en ødelakt Sixaxis eller Dualshock 3 liggende eller fjær som har orka og send en til meg?

Hadde blitt veldig glad da :D Sikkert ingen butikker som selger slike? :roll:

post-42742-1228049244_thumb.jpg

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Har en Dualshock 3 liggende her med en slapp R2 trigger.

Fjæra inni den har knekt fant jeg ut etter jeg åpna den, igjen :innocent:

Om noen her har en ødelakt Sixaxis eller Dualshock 3 liggende eller fjær som har orka og send en til meg?

Hadde blitt veldig glad da :D Sikkert ingen butikker som selger slike? :roll:

post-42742-1228049244_thumb.jpg

Oi, bra jobba! Visste ikke det var mulig å skade r2 triggeren slik! Har dessverre ingen reservedeler, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva du spilte når du ødela den? :new_woot:

Lenke til kommentar

Min knakk på akkurat samme sted (bare at det var L2).

Heldigvis har jeg masse gammel HW liggende, så jeg åpnet en gammel diskettstasjon, og den hadde et par fjærer av lignende type inni. Måtte klippe fjæra av og snurre den litt opp med en tang, siden den hadde for mange runder. Fjæra var litt strammere enn originalen, men jeg syntes ikke det gjorde så mye siden da ble 'bremsen' litt tyngre å trykke inn, sånn den skal være... :)

Lenke til kommentar

Jeg holder også på og acer baner nå. Er ferdig med historien og har acet den første banen i The Gardens t.o.m. den nest siste banen i The Canyons. Den siste banen i The Canyons hvor man skal flytte på eksplosiver mens man blir bombet av en idiot, kan være spesielt frustrerende, spesielt siden den delen er den siste delen av banen - og der er kjedelig å dø :(

Lenke til kommentar

Jepp, den banen var frustrerende og den første banen på "Øya" brettene hvor du skal ta de feite sumo bollende og den store til slutt er den verste hittil, tenker jeg skal ta de rolig nå og ikke stresse med de siste banene :yes:

Tror det var bra jeg hadde en gammel acer bærbar (årgang 2001) med knust skjerm osv. til og bruke frustrasjonen jeg hadde igjen etter jeg la fra meg dualshocken på.

Tror det kommer til å ligge taster mellom grusen utenfor her i årevis fremmover nå :devil:

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...