FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei Har en Dualshock 3 liggende her med en slapp R2 trigger. Fjæra inni den har knekt fant jeg ut etter jeg åpna den, igjen Om noen her har en ødelakt Sixaxis eller Dualshock 3 liggende eller fjær som har orka og send en til meg? Hadde blitt veldig glad da Sikkert ingen butikker som selger slike? Endret 30. november 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Har en Dualshock 3 liggende her med en slapp R2 trigger. Fjæra inni den har knekt fant jeg ut etter jeg åpna den, igjen Om noen her har en ødelakt Sixaxis eller Dualshock 3 liggende eller fjær som har orka og send en til meg? Hadde blitt veldig glad da Sikkert ingen butikker som selger slike? Oi, bra jobba! Visste ikke det var mulig å skade r2 triggeren slik! Har dessverre ingen reservedeler, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva du spilte når du ødela den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg satser på Burnout Paradise Der moser jeg gasspedalen til bilen gjennom gulvet. Endret 30. november 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, det var ikke burnout :!: Noen flere? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Min knakk på akkurat samme sted (bare at det var L2). Heldigvis har jeg masse gammel HW liggende, så jeg åpnet en gammel diskettstasjon, og den hadde et par fjærer av lignende type inni. Måtte klippe fjæra av og snurre den litt opp med en tang, siden den hadde for mange runder. Fjæra var litt strammere enn originalen, men jeg syntes ikke det gjorde så mye siden da ble 'bremsen' litt tyngre å trykke inn, sånn den skal være... Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Go MacGyver on it`s ass! Du finner sikkert en fjær en aller annen plass. VHS-kassetter og disketter som asdfteam nevnte har liknende fjærer. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Oh, skal se hva jeg finner i "HW-kassen" Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, en diskett har ei fjær som ligner ganske mye, tror den skal funke. (hvis ikke hullet i den er for lite for den stanga som knappen vipper på.) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Nå, hva tror dere? Måtte drepe en diskettstason fra 13.06.1989 Da er det plug and play kanskje.. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå, hva tror dere?Da er det plug and play kanskje.. Ser ut til å passe fint det der. Men ta å sjekk fjæra i en diskett, den skal være temmelig lik. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Den passet ja, men den ble mye tyngre enn vanlig, så bytta den med fjæra som var på L2 slik at den ble bremse knappen. slik som "asdfteam" sin Noen som klarer å tippe hvilket spill som gjorde dette da? *kremt*klistemerker*kremt* Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bra mekka det der ja. Tror det kan funke greit. Men den ser kanskje lit vel kraftig ut. Jeg ville også sjekket i en diskett eller VHS. De fjærene er tynnere,slik som i R2-knappen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bra jobba alà macgyver! Kudos med både ødlegging og reparering! Jeg tar en råsjans og gjetter på at "svartePer" er: Motorstorm: Pacific Rift???? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Niks.. I hvilket spill er det man bruker klistremerker tro? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 LittleBigPlanet? Bruker jo ikke så mye R2 der, bare om du skal bevege armen. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Riktig Holder på å acer baner (fullføre uten å dø) og det kan være frustrenende til tider, så jeg klemte litt for hardt i kontrolleren i frustrasjon og la den "litt" hardt fra meg på bordet noen ganger tror jeg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Riktig Holder på å acer baner (fullføre uten å dø) og det kan være frustrenende til tider, så jeg klemte litt for hardt i kontrolleren i frustrasjon og la den "litt" hardt fra meg på bordet noen ganger tror jeg Slått til en del folk i spillet du da eller? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Blir litt spanking ja, men de begynner bare å grine Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg holder også på og acer baner nå. Er ferdig med historien og har acet den første banen i The Gardens t.o.m. den nest siste banen i The Canyons. Den siste banen i The Canyons hvor man skal flytte på eksplosiver mens man blir bombet av en idiot, kan være spesielt frustrerende, spesielt siden den delen er den siste delen av banen - og der er kjedelig å dø Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jepp, den banen var frustrerende og den første banen på "Øya" brettene hvor du skal ta de feite sumo bollende og den store til slutt er den verste hittil, tenker jeg skal ta de rolig nå og ikke stresse med de siste banene Tror det var bra jeg hadde en gammel acer bærbar (årgang 2001) med knust skjerm osv. til og bruke frustrasjonen jeg hadde igjen etter jeg la fra meg dualshocken på. Tror det kommer til å ligge taster mellom grusen utenfor her i årevis fremmover nå Endret 30. november 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå