Joαkim Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Heisann igjen! Har bare brukt komplett sin side til å finne PC, men tok i bruk HW sin prisguide, ting ble litt billigere da hehe https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70727 Skjermkort har jeg, og har en svær 19" skjerm og, men fant en 22"..Meget billig var den og. Noe jeg kan endre på for å få det billigere?. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 du kan jo gå ned til 4gb ram. dersom du ikke bytter til 64bit vista så vil ikke maskina ha noen glede av 8gb ram uansett. (med mindre jeg husker feil da) Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Som Spirre alt nevnte, du må ha et 64Bit operativsystem for å dra nytte av mer enn 4GB minne. Har du et skjermkort fra før? Så ikke noe i handlevogna di. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Som Spirre alt nevnte, du må ha et 64Bit operativsystem for å dra nytte av mer enn 4GB minne. Har du et skjermkort fra før? Så ikke noe i handlevogna di. Ok, har skjermkort fra før av, ja. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Endret litt på handelisten.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70727 Hva tyckar ni? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 det ser bra ut. personlig hadde jeg valgt en NEC brenner og en western digital disk. den sonyen du har valg er kun leser og ikke brenner, og jeg har (og vennene mine) har alle best erfaring med western digital. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Da har jeg endret til NEC brenner og Western Digital 500GB hardisk. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70727 Nå er vel alt i boks? Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Trenger du virkelig ett lydkort? De intengrerte lydkortene er nå bra nok. (mener jeg) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) intergrete lydkort kan være bra, men dersom du er glad i god lyd så skader ikke å kjøpe et sikkerlig lydkort. ellers så ser handlelista veldig bra ut nå. det er en ting til jeg vil pirke på, men det er flisespikeri egentlig. det går mer på utseende enn faktisk nødvendighet. strømforskyninga du har valgt er ikke modulær. jeg hadde valgt en hx620 fra corsair istede. har to slike selv og er kjempefornøyd. Endret 1. desember 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Har slettet lydkort og skjerm fordi jeg har en 19" fra rør av. Ble endel billigere, og har oppdatert til 2,67 CPU,en HX 620W PSU, en bedre NEC Floppy og et P5Q hovedkort.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70727. Er dette en bra spill-PC? Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg syns du kan slenge i en E8400 prosessor, den er ikke så dyr og den yter knall ^^ Edit: den koster bare 400 kr mer enn den du har nå Endret 3. desember 2008 av nerikk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) edit: ut i fra handlelista di så har du ikke lagt til en floppy, så hvorfor du nevner det vet jeg ikke, men unødvendig er det i alle fall. nec brennere er bra, jeg har selv kjøpt 3-4 stk (har flere maskiner og bytta farge på frontdekslet et par ganger) og de fleste jeg kjenner har også nec. Endret 3. desember 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 edit: ut i fra handlelista di så har du ikke lagt til en floppy, så hvorfor du nevner det vet jeg ikke, men unødvendig er det i alle fall. nec brennere er bra, jeg har selv kjøpt 3-4 stk (har flere maskiner og bytta farge på frontdekslet et par ganger) og de fleste jeg kjenner har også nec. Okkeeii..Tok vel feil, unødvendig? Wow...Mente å huske at det stod CD/DVD Floppy men sjekket nå og der stod det CD/DVD/Floppy. Er det noe mer jeg trenger nå?? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 kan selv anbefale deg en E8400 prosessor. Den yter veldig godt. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Bumper litt here jeg da. Tar å kjøper fra www.komplett.no , siden de bygger pc'en for meg. Syns dette oppsettet var bra jeg ; http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...ngListId=653954 - Trenger ikke å endre på dette, gjør jeg? Skal ikke spille såå krevende spill da, LiveForSpeed, Test Drive Unlimited og GTAIV, forventer ikke å kjøre GTAIV på fullt elns. Så lenge det er spillbart på "medium" så er jeg fornøyd EDIT : Har endret til det komplett har inne, det vil si at jeg endret til Vista, Gainward 9800GTX+ istendenfor Evga sitt og en annen NEC brenner fra Sony. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...D4-E310AFBB3F68 Skal vel funke dette ? Endret 12. desember 2008 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Noen som har noen innspill? Blir vel bestillt idag, så er greit vite av noen erfarne gamere at dette funker. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 oppsettet er bra det. jeg bare skjønner ikke hvorfor du vil ha 9800gtx når du får 4870 og gtx 260 til nesten samme pris. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Hehe, ble aldri noe skjermkort uansett. 9600GT for duge noen måneder til før jeg oppgraderer til noe nytt. Men har merket at ordren min kommer i 3 kolli? Er dette normalt? Bestilte fra komplett.no og en del her inne har sagt at de bygger pcen før de sender den, eller er det helt feil? Har ikke NOE kunnskap innen PC bygging, så håper den kommer ferdigbygget Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spesifiserte du at de skulle bygge den for deg? Ellers kommer den i deler. Men du klarer nok å skru den sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå