Gå til innhold

Spill PC til 6000 - 8000kr..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intergrete lydkort kan være bra, men dersom du er glad i god lyd så skader ikke å kjøpe et sikkerlig lydkort.

ellers så ser handlelista veldig bra ut nå. det er en ting til jeg vil pirke på, men det er flisespikeri egentlig. det går mer på utseende enn faktisk nødvendighet. strømforskyninga du har valgt er ikke modulær. jeg hadde valgt en hx620 fra corsair istede. har to slike selv og er kjempefornøyd.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

edit: ut i fra handlelista di så har du ikke lagt til en floppy, så hvorfor du nevner det vet jeg ikke, men unødvendig er det i alle fall.

nec brennere er bra, jeg har selv kjøpt 3-4 stk (har flere maskiner og bytta farge på frontdekslet et par ganger) og de fleste jeg kjenner har også nec.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
edit: ut i fra handlelista di så har du ikke lagt til en floppy, så hvorfor du nevner det vet jeg ikke, men unødvendig er det i alle fall.

nec brennere er bra, jeg har selv kjøpt 3-4 stk (har flere maskiner og bytta farge på frontdekslet et par ganger) og de fleste jeg kjenner har også nec.

Okkeeii..Tok vel feil, unødvendig? Wow...Mente å huske at det stod CD/DVD Floppy men sjekket nå og der stod det CD/DVD/Floppy.

Er det noe mer jeg trenger nå??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper litt here jeg da. Tar å kjøper fra www.komplett.no , siden de bygger pc'en for meg.

Syns dette oppsettet var bra jeg ; http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...ngListId=653954

- Trenger ikke å endre på dette, gjør jeg? Skal ikke spille såå krevende spill da, LiveForSpeed, Test Drive Unlimited og GTAIV, forventer ikke å kjøre GTAIV på fullt elns. Så lenge det er spillbart på "medium" så er jeg fornøyd :)

EDIT : Har endret til det komplett har inne, det vil si at jeg endret til Vista, Gainward 9800GTX+ istendenfor Evga sitt og en annen NEC brenner fra Sony.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...D4-E310AFBB3F68

Skal vel funke dette ?

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar

Hehe, ble aldri noe skjermkort uansett.

9600GT for duge noen måneder til før jeg oppgraderer til noe nytt.

Men har merket at ordren min kommer i 3 kolli?

Er dette normalt?

Bestilte fra komplett.no og en del her inne har sagt at de bygger pcen før de sender den, eller er det helt feil?

Har ikke NOE kunnskap innen PC bygging, så håper den kommer ferdigbygget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...