SpecialForce Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei alle sammen! jeg har kjøpt meg et spill fra gamezone som jeg visstnok skal betale med faktura. Jeg har en nettbank med terra sin løsning, kan noen forklare meg hvordan jeg betaler fakturaen? Vil helst ikke få noen problemer med gamezone. Håper på raskt svar. SF Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg regner med at det står et KID-nummer på fakturaen...? Da går du inn på nettbanken din og velger "Betaling" eller lignende, så ser du nederst i venstre hjørne et felt der man kan skrive inn KID-nummer (dette er for at Gamezone enkelt skal kunne plukke ut at det er du som har betalt, siden de sikkert har veldig mange like summer på fakturaer). Fyll ut KID-nummeret som står i fakturaen du har fått, litt til høyre for KID-feltet ser du et "beløp-felt", skriv inn det beløpet som står på fakturaen. Så ser du et felt litt lenger opp til høyre der det står "Betal til konto" eller noe sånt. Der skal kontonummeret til Gamezone stå (viktig at du dobbeltsjekker at du taster riktig kontonummer), dette kontonummeret står på fakturaen din. Har du flere kontoer må du velge hvilken konto du skal betale fra. Så trykker du "godkjenn betaling" eller noe sånt. Litt usikker på om alt heter det samme på Terra-nettbanken som på Skandia, men det er nok ikke så stor forskjell Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ok. Flott at du hjalp meg Nå ser det ut til at gamezone ikke liker personnummeret mitt fordi jeg glemte å registrere mellomnavnet mitt. Det ser ut som om jeg lar en venn av meg bestille med kredittkort eller lignende. Men du skal ha tusen takk for at du hjalp meg Ha en fin jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå