mrhankey Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei her er et spørsmål til alle sammen, hva mener du et forhold handler om? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Å gi mer enn du tar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Men hvem tar i mot overskuddet da? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei her er et spørsmål til alle sammen, hva mener du et forhold handler om? Samarbeid, tillit, respekt og ikke være en douchebag som stikker den andre i ryggen. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Forståelse og tillit. Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Et forhold burde bestå av gjensidig respekt,tillit, trofasthet, humor, hengivenhet og tålmodighet ovenfor hverandre. Det bør være rom for at man er forskjellige, og selv om felles interesser bør være tilstede må man kunne gjøre ting på egenhånd. En trygghet i at man har hverandre å få støtte av og kunne dele alt det morsomme man treffer på, og de dagene som ikke er like lette. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Et perfekt forhold er et forhold der partene får mulighet til og være 'seg selv' men allikevel at begge parter respekterer og har til hverandre. Alt for mange forhold er basert på puppy love hvor mannen gir opp sin personlighet for og 'matche' jenta si og gir opp sin maskuline side. dette er feil mener jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mitt korte svar er at forhold handler ganske enkelt om å ha det bra sammen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mitt korte svar er at forhold handler ganske enkelt om å ha det bra sammen. Ser ikke at man trenger noe mer enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå