Faller Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Som tittelen sier. Jeg får ikke installert flashplayer i ff. (Jeg har versjon 3.0.4) Jeg har nylig reformatert pc'en, og installert driver og alt på nytt, og så skulle jeg prøve å installere flashplayer i ff, men fikk opp feilmeldingen: "Sorry, your platform is not supported." Spm'et blir: Hva gjør jeg? Mvh Faller Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kunne vært greit med informasjon om OS. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Kunne vært greit med informasjon om OS. Ja, sorry for den. OS'et er windows XP prof. versjon. Endret 1. desember 2008 av Faller Lenke til kommentar
Faller Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Ingen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få installert flash? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Last ned CCleaner. Fjern alt av flash på pc-en din (det kan du gjøre med CCleaner, tools -> uninstall) , kjør CCleaner (først går du til options -> advaced og fjerner haken ved only delete files in windows temp folders older than 48 hours), reboot pc-en og last ned flash fra denne linken (for Firefox med Win XP Pro). Se om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå