Gå til innhold

[Løst]Trenger litt hjelp ang virus-advarsler og virus mht musikk

Anbefalte innlegg

Heisann..

har AVG påmin PC og når jeg søker igjennom maskinen så kommer det ofte opp advarsler, hvor det står tracking cookie, er dette da noe og bry seg om? finner ikke mappa hvor de er lagret heller, så kommer ingen vei..

så lurte jeg på om det er veldig stor sjangse for å få mye virus når man laster ned musikk? fra limewire etc, er ikke snakk om mye musikk, bare en sang i ny og ne, har som sagt ikke no veldig avansert program, bruker AVG free og oppdager dette pogrammet de virusne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke vi kan drive support knyttet til nedlasting av musikk etc. Dette er i mot forumreglementet.

Regelen får være: Hold windows og av-programmene oppdatert, ikke last ned filer fra steder du ikke stoler på, om du laster ned musikk via fildeling, ikke si det høyt :)

Lenke til kommentar

ahh, oki, visste ikke om at det var ulovlig å spørre om sånt, mente jeg leste ett sted hvor folk var sure for at man fikk lov til å snakke om fildeling - men ikke om biltrimming :p men,men

er AVG forresten ett greit virusprogram?

edit: antivirusprogram altså :p

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Generelle diskusjoner rundt fildeling er sikker greit (vil jeg tro), men direkte support knyttet å laste ned ditten og datten etc. blir å gå for langt så lenge nedlasting av opphavsbeskyttet materiale er ulovlig.

Avg er et helt kurrant program som beskytter deg mot det meste. Det finnes bedre, men jeg har greid meg lenge med avg selv på noen maskiner.

Lenke til kommentar

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på t_solved.gif-knappen i førsteposten din.

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

-Surf trygt-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...