HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan man sletter PlayStation Network(PSN) konto? Fordi jeg er bare 10 og da får man ikke lov å spille online på PSN av Sony. Så er det noen som vet? Forresten sjekk ut tråden min on kommende PS3 spill: Klikk;-) Endret 30. november 2008 av usveinha97 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Et lite tips: Om du skriver en mer detaljert tittel i spørsmålet ditt, er sjansen for at folk som vet svaret på spørsmålet ditt finner frem til spørsmålet ditt større. For hvem kan vel vite hva du spør om, uten å sjekke tråden, når tittelen heter "Noen som vet?" Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Et lite tips: Om du skriver en mer detaljert tittel i spørsmålet ditt, er sjansen for at folk som vet svaret på spørsmålet ditt finner frem til spørsmålet ditt større. For hvem kan vel vite hva du spør om, uten å sjekke tråden, når tittelen heter "Noen som vet?" Bedre`? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvorfor skal du slette den? Du har lov til å spille på PSN hvis du har tillatelse av dine foresatte. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Hvorfor skal du slette den? Du har lov til å spille på PSN hvis du har tillatelse av dine foresatte. Det er en "sub-account". Og ja jeg har lov til å spille spill opptil 18+. Som er grensen. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Lag en ny sub-account? De kan vel slettes under "trekant"-menyen? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Lag en ny sub-account? De kan vel slettes under "trekant"-menyen? Jeg mener ikke PS3-konto, jeg mener PlayStation Network-konto. Det er de man spiller online med. Jeg vet passordet til kontoen som styrer sub-en også. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Under innstillingene på Playstation Network kontoen kan man stille inn sånn at det går. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg prøvde det samme, du må nok bytte ps3 konto og så lage ny PSN, dessverre. Endret 30. november 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå