tomniel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 har lest at man kan innstallere div programmer på pcen, for så å streame derfra. vil dette si at man ikke kan spille av .avi filer på xbox mediasenter uten å gå gjennom ett 3 program på pcen? får codec feilmld hver gang eg prøver å spille av .avi filer. leste en plass at eg kunne laste ned optional media fil på xbox gamestore, men det fungerte ikkje. takker for alle hjelp, har svært lite erfaring på dette området. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ikke at jeg vet så mye mer men alle avi filer jeg prøvd har spilt perfekt. Det var filer på dvd plater vel og merke. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) bruk heller media, video på xboxen. kutt ut mediasenter hvis du ikke er avhengig. wmp11, bibliotek,flere alternativer,konfigurer deling. eventuellt trykk overvåk mapper for å legge til flere mapper. når du da skal spille av en avi fil fra pcen blir du da spørt om du skal laste ned codec fra xboxlive. (du må da være tilkoblet din profil, online) på xboxen nå med nxe blir det da: my xbox, video library. http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx finner ikke på xbox.com, noen andre som finner? Endret 30. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 bruk heller media, video på xboxen. kutt ut mediasenter hvis du ikke er avhengig. wmp11, bibliotek,flere alternativer,konfigurer deling. eventuellt trykk overvåk mapper for å legge til flere mapper. når du da skal spille av en avi fil fra pcen blir du da spørt om du skal laste ned codec fra xboxlive. (du må da være tilkoblet din profil, online) på xboxen nå med nxe blir det da: my xbox, video library. http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx finner ikke på xbox.com, noen andre som finner? det fungerte utmerket! tusen takk skal du ha skal se en fotballkamp streamet fra nett idag kl 4. kan eg kjøre den fra pc via xbox så eg kan se den på tv? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) da tro jeg faktisk du må prøve "orb" som er pc programvare. orb.com ellers en artikkel om dette: http://www.xbox360fanboy.com/2007/03/22/wa...r-360-with-orb/ edit: jeg har ikke testet dette sjøl, men kanskje andre her på forumet har? Endret 30. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 dette er ikke noe svar på spm ditt men en alternativ metode. trenger ikke bruke mediasenter for å streame avi. jeg streamer også avi gjennom video libary. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 dette er ikke noe svar på spm ditt men en alternativ metode. trenger ikke bruke mediasenter for å streame avi. jeg streamer også avi gjennom video libary. jepp, var det eg var ute etter og som audi svarte meg nå håper eg å finne ut om det er mulig å få streame webtv Lenke til kommentar
lupez Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen som vet hvordan man får teksten til å funke på divx da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen som vet hvordan man får teksten til å funke på divx da? med orb, tversity eller 360transcode. altså du må ha et program kjørende på pcen. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 noen som vet hvordan man får teksten til å funke på divx da? med orb, tversity eller 360transcode. altså du må ha et program kjørende på pcen. takker for tipset om orb. sjekket litt, men ser det får veldig mye dårlig kritikk. legger det på is inntil videre. Lenke til kommentar
lupez Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 noen som vet hvordan man får teksten til å funke på divx da? med orb, tversity eller 360transcode. altså du må ha et program kjørende på pcen. jeg bruker ORB, men plages fælt med at bilde hakker.. å vist jeg prøver å starte mediacentret på xboxen mister jeg nettet!?! noen som har vært borti d? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå