Calle1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, dette lurer jeg på. Jeg har Get via kabel og lurer på hvilke HD-kanaler det er mulig for meg å få. Og da spesielt om jeg får canal+HD? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/kanaloversikt Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ok, så jeg kan få alt som Get tilbyr ? Selv om jeg ikke har parabol? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Get er jo et rent kabelselskap, de har ikke parabolabonnement. Hva Get kan levere hos deg avhenger kanskje av standarden på nettet lokalt. Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ok, så jeg kan få alt som Get tilbyr ? Selv om jeg ikke har parabol? Get HD-pakken kr 99,- per månedEnkeltkanaler fra Get HD-pakken kr 49,- per måned Et godt forslag til deg er å lese det som står på sidene til Get eller å ringe kundeservice og spørre om det du lurer på. Og som hårek sier, de levere bare kabeltv ikke parabol. Endret 30. november 2008 av rhofset Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ok, så jeg kan få alt som Get tilbyr ? Selv om jeg ikke har parabol? Antar at du forveksler Canal+ og Canal Digital. Det er fort gjort siden navnene likner men der stopper også likheten. Canal+ eies av Svensk TV4 og har ikke noe med Canal Digital å gjøre. Canal+ sender sine kanaler på alle plattformer bortsett fra Viasat. Canal+HD eksisterer ikke lengre. Det er nå to kanaler, Canal+Film HD og Canal+Sport HD. GET distribuerer begge kanalene. Canal Digital er ikke et TV selskap men en distributør på lik linje med GET,Viasat,RiksTV osv. Endret 30. november 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er klar over forskjellen på Canal Digital og Canal+. Men da er vel svaret at jeg kan få de to HD kanalene. Må nok bestille meg en PVR-dekoder da:) Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå