The Walking Dead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hei. som trådetittel sier, så lurer jeg på dette fordi en annen kar har sagt det til meg, men jeg finner ikke noen bilder av dette. Merkelig at jeg har gått glipp av dette når jeg tråler forumer og xbox360 sider hver dag. Altså, da snakker vi om en DEDIKERT OPTISK utgang på baksiden av elite. ikke ved bruk av bildekabler eller andre adaptere. takk for alle innspill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei, det har den ikke. Men det følger med en kabel der du kan sette inn den optiske kabelen, altså med en adapter/bildekabel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du må via AV-utgangen ja. Men det skulle vel ikkje bety stort. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) nei, for meg betyr det ikke noe men når en forum bruker her har sagt 50 ganger at hans spesielle elite har "dedikert optisk ut" uten bruk av bildekabel eller adapter da begynner jeg å tvile. Endret 30. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå