Gå til innhold

Kan microsoft spore?

awpkongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir f****** meg oppgitt over enkelte her ass!!!

Hva i helv**e skal dere med Win XP pro?

Det er en grunn til at du får kjøpt home edition mye billigere da!

Hva er galt med den? Hvor mange av dere har behov for å melde maskinen in i domene hjemme?? Kansje noen få, men da kan dere f**** meg slutte å klage på prisen på WinXP pro! Vanlig Win XP Home ed. koser vel 900Kr? Like mye som WinME, og litt mer en et spill. :[

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-22 09:15, Stratos skrev:

Jeg blir f****** meg oppgitt over enkelte her ass!!!

Hva i helv**e skal dere med Win XP pro?

Det er en grunn til at du får kjøpt home edition mye billigere da!

Hva er galt med den? Hvor mange av dere har behov for å melde maskinen in i domene hjemme?? Kansje noen få, men da kan dere f**** meg slutte å klage på prisen på WinXP pro! Vanlig Win XP Home ed. koser vel 900Kr? Like mye som WinME, og litt mer en et spill. :[

Fordi vi er proffesjonelle brukere bruker vi pro.

Home edition er for MAMMAGUTTER.

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

bill gates

DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE

jeg syntes hardware og software koster for mye

tilsamen

SPESIELT HVIS DU ER EN 14TISS MED LITE PENGER PGA GJERRIGE FORELDRE MED HENGELÅS PÅ LOMMEBOKA

SE PÅ GF3 KORTA KOSTER 2 HØVDINGER HOVED KORT

1.5 HØVDINGER

DDR 1 HØVDING x 2

CPU 1,5 HØVDINGER

WIN XP PRO 2 HØVDINGER

SPILL 0.4 HØVDINGER

jeg har råd till software den dagen griser får vinger å begyner å fly

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-22 21:02, N*E*R*D skrev:

bill gates

DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE

jeg syntes hardware og software koster for mye

tilsamen

SPESIELT HVIS DU ER EN 14TISS MED LITE PENGER PGA GJERRIGE FORELDRE MED HENGELÅS PÅ LOMMEBOKA

SE PÅ GF3 KORTA KOSTER 2 HØVDINGER HOVED KORT

1.5 HØVDINGER

DDR 1 HØVDING x 2

CPU 1,5 HØVDINGER

WIN XP PRO 2 HØVDINGER

SPILL 0.4 HØVDINGER

jeg har råd till software den dagen griser får vinger å begyner å fly

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

litt dyrt, men de som utvikler hardware/software må få betalt for jobben sin også, hvis ikke hadde vi sittet her med en 386 maskin enda eller f.eks microsoft 3.11. saken er jo at jo flere som kjøper jo billigere blir det.

hmm den sofaen du sitter på når du glor på tv`n kostet sikkert 12 til 15 høvdinger har du tenkt på det når du nevner dine gjerrige foreldre, eller hvor mye de betaler for og ha tak over hode pr. mnd ca landgjennomsnitt er 12 høvdinger i mnd (kun for og bo)

hørt om sparing før ? eller må alt fåes/stjeles med en gang ?

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-01-23 16:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...