awpkongen Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Holder på og brenne et ekesemplar av en windoes 2000 server. Jeg lurer på om microsoft kan spore at jeg har brukt den specifie cden. Jeg bruker seff. en annen key en orginalen. Så setter cden igjen noen spor om at den cden er brukt eller gjør det ingenting? AWPKONGEN! Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Gjer du dette berre for å irritere? Trur ikkje folk gidd å svare deg snart. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 NEI, Nei jeg er seeriøs kan de finne ut at du har brukt den soesielle cden når du har brukt en annen key en den som fulgte med? AWPKONGEN Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jada, eg skjønte at du ville finne ut det, men som du kanskje har oppfatta(frå ein av dei andre trådane du har starta) så er ikkje warez og piratsnakk så veldig populært her. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Neida for jeg vedder at alle dere som bruker formumet har kjøp ms sofware. Dette handler ikke om warez det handler o hvor skeivemicrosoft er LOL AWPKONGEN Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Veit jeg ikke bør svare på dette.. men gjør det for å få deg til å holde kjeft... microsoft sporer nok ikke noe i win2000 ang. slike ting, med mindre de kanskje spesifikt veit at du driver med noe ulovlig. Windows XP derimot ville jeg ikke stolt på .. *liker ikke ta microsoft sikkert sammarbeider med ditt og datt ang div bakdører* Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Vet at dette hisser opp folk men jeg vil være sikker. Sorry guys AWPKONGEN Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 De har ikke lov å spore uten at de gjer en formell beskjed om det. Det er hacking...så det er ikke så sannsynlig at de bryter loven Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: ...det er ikke så sannsynlig at de bryter loven Det er jo M$ vi snakker om her da... Leste for litt siden at IE4 holde rede på hver j*vla URL man har vært inne på siden installasjonens morgen, uansett hvor mye man ber det om å slette og herje. Noen er pissed fordi man kan kikke på loggen og se hva folk har drivi med, jeg bare lurer på hva som er *vitsen* med å ha den loggen (som kan spise adskillige MB, den på jobbPCen var på 60MB), og hva den egentlig gjør. Info og instruksjoner her: http://fuckmicrosoft.com/content/ms-hidden-files.shtml, litt paranoid&antiM$ kanskje, men veldig interessant. Lenke til kommentar
dick Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 win2000 server kan spores på samme måte som winxp versionene kan (hvis alle servicepacks er installert). Dette er ikke så veldig offentlig kjent fordi MS ikke gjør noe spesielt med dette, så lenge det ikke er profesjonell kopiering (massekopiering og salg). En annen ting er at du ikke får noe hjelp hos helpdesken hos microsoft hvis du spør. Selfølgelig er risken for anmeldelse også til stede selv om den er liten for øyeblikket, de har mer en nok med og ta de store !!. Husk at det er lett og spore tilbake til en bruker hvis du oppdaterer programvaren f.eks windows update. Du får bekjed om at ikke noe sendes til microsoft med ip adressen din ligger der og kan spores direkte tilbake til deg. dick Lenke til kommentar
walestr Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hei Det er veldig sansynlig at M$ kan finne ut det meste ...om de vil, tror jeg... Men tenkt dere alle de som måtte jobbe med dette....slikt tar tid!!! de ville ikke tjene noe på det økonomisk..og heller ikke kunnet bli så store som de er idag..Uten at folk verden rundt brukte deres system. Jeg tror faktisk det er litt med hensikt at det ikke skal være umulig å kopiere deres produkter samt å laste ned servpk og oppdateringer. Alle bruker det (nesten) og alle klager over hvor dårlig det er.....Ganske utrolig. Men virkligheten er nokk en helt annen. De fleste er veldig fornøyd og piratbruken er liten, totalt sett. Men til Deg/dere som er redd for M$ ... Kjøp OS!! De er faktisk til salgs!! Roger [email protected] [ Denne Melding var redigert av: walestr på 2002-01-19 05:34 ] Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 jeg kjenner 0 personer som har rad til luxusen med å betale for xp pro microsoft er teite og bill gates ser smart ut personlig har jeg hoste hoste hark betalt for host hark min hoste xp pro Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Er ikke dette på en måte feil plass å poste slike spørsmål? En ting at HW.no ikke vil ha warez spørsmål i forumet sitt, å det kan diskuteres om dette er det, men uansett.. Prosessor og Hovedkort? Ikke akkurat riktig plass dette.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Kan jo nevne at med IE 6, og dets "vedlikeholds" system, som ber deg sende info til MS når IE krasjer..faktisk er ganske farlig..for den tar et "snapshot" av systemet ditt der og da...også innholdet av feks word dokumenter du har oppe..hvilke sider du surfer på...osv..som seff MS sier er for å "diagonisere" systemet...men tipset er vel å ikke sende krasj infoen til MS. AKIRA Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 At M$ kan spore er intgen hemmelighet men kan de sppore vilken cd jeg har brukt? AWPKONGEN Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 hvor har du windows installert ? inni cpuen eller rett over hovedkortet. Finn deg en warez site og spør der, ihvertfall ikke her på dette forumet. airguard Lenke til kommentar
Xes-67 Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 MS er dødsglade for alle som bruker oS'a deres enten det er pirat eller ikke, fordi jo flere brukere jo større grunnlag har de for å finne alle bug's. Hadde denne påstanden vært usann ville ingen med piratkopi kunne oppdatert online hos MS iaffal. Og til Airguard.... Du kan jo bare drite i hva andre diskuterer her. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 10:40, Xes-67 skrev:MS er dødsglade for alle som bruker oS'a deres enten det er pirat eller ikke, fordi jo flere brukere jo større grunnlag har de for å finne alle bug's. Hadde denne påstanden vært usann ville ingen med piratkopi kunne oppdatert online hos MS iaffal. Og til Airguard.... Du kan jo bare drite i hva andre diskuterer her. poenget, noe jeg heller burde sagt var at hardware.no prøver og unngå piratkopierings snakk her. Det er strengt tatt ikke nødvending her iogmed at det finnes 1000 andre forum som handler om den slags. Det må jo foresten være litt kult og kjøpe også slik at man ikke får/stjeler alt man trenger her i verden. Kom ikke her med bullshit som at det er for dyrt( ok litt for dyrt da), folk bruker jo tusenvis av kroner på hardware og spill. Noen må faktisk betale for slikt. Beeeklager hvis jeg trøkket på din sarte sjel. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 16:38, awpkongen skrev:Neida for jeg vedder at alle dere som bruker formumet har kjøp ms sofware. En ting er hva vi har, en annen ting er hva vi snakker om..... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 10:47, GalFisk skrev: Quote: ...det er ikke så sannsynlig at de bryter loven Det er jo M$ vi snakker om her da... Leste for litt siden at IE4 holde rede på hver j*vla URL man har vært inne på siden installasjonens morgen, uansett hvor mye man ber det om å slette og herje. +++ Den loggen er lett å slette da. Man sletter index.dat , eller rettere sagt innholdet i index.dat som ligger i Temp Internet Files. Det hjelper vel litt i alle fall. Ja, jeg vet at det muligens ikke er helt planke, men det finnes programmer som kan gjøre dette for deg, om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå