frankS2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Leste i tråden "Min server" under "server"-delen på dataforumet at det var flere her som kjører OpenVPN og OpenBSD, lurer på om de personene hadde hatt en mulighet til å skrive en how-to om dette, hadde vært supert Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kanskje jeg gjør det når jeg får tid. Selv fikk jeg nå satt opp OpenVPN på en OpenBSD basert brannmur. OpenVPN gjør det mulig å logge seg på mitt lokale nettverk utenfra. I tillegg er også det trådløse nettverket sikret med VPN. Endret 30. november 2008 av stigfjel Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har skrevet en guide for et nettverk jeg satt opp for noen år tilbake. Jeg kan sikkert renskrive og gjøre den mer generell. Det er en basic svada-howto for folk som ikke har vært borti OpenBSD eller OpenVPN tidligere. Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Kanskje jeg gjør det når jeg får tid. Selv fikk jeg nå satt opp OpenVPN på en OpenBSD basert brannmur. OpenVPN gjør det mulig å logge seg på mitt lokale nettverk utenfra. I tillegg er også det trådløse nettverket sikret med VPN. Dette er akkurat hva jeg har tenkt å gjøre selv, så en manual hadde blitt satt sterkt pris på =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå