Bromlexl Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Rundt lanseringen av LittleBigPlanet laget jeg et ganske detaljert LittleBigPlanet tema. Så det jeg har gjort nå er å bytte ut bakgrunnen til det temaet og erstattet det med bilde nedenfor. Ingenting bedre en sackboy som vinker julen inn Bromles LittleBigXmasTema PS. Er ikke hjemme med playstation, så har ikke fått testet det skikkelig enda. Så gi gjerne noen tilbakemeldinger Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Rundt lanseringen av LittleBigPlanet laget jeg et ganske detaljert LittleBigPlanet tema. Så det jeg har gjort nå er å bytte ut bakgrunnen til det temaet og erstattet det med bilde nedenfor. Ingenting bedre en sackboy som vinker julen inn Bromles LittleBigXmasTema PS. Er ikke hjemme med playstation, så har ikke fått testet det skikkelig enda. Så gi gjerne noen tilbakemeldinger Ser ganske kult ut da. Gleder meg til sommer nyttårstemaet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For vi som ikke vet: Hvordan laster man ned og installerer tema på PS3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Last den ned og legg den på en minnepinne og gå til tema under innstillinger på PS3'n eller gå til denne siden via PS3en sin webbrowser og last ned. Etter det går du under tema innstillinger og innstallerer. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 For vi som ikke vet:Hvordan laster man ned og installerer tema på PS3? klikk inn på linken ovenfor og last ned .p3t filen. Hvis du har en minnepenn eller en ekstern hardisk du kan koble inn på playstation. Så lag en mappe på den som heter THEME for så legge filen inn der. Da er det på tide å koble den til playstation og gå inn i systemvalg og themes. Øverst der du velger theme så er det et valg som heter import (hvis hukommelsen min stemmer) Hvis den ligger der den skal så skal den komme opp der. Klikk på den og den installeres. Da skal den ligge i theme menyen din og det er bare å kjøre. Summere opp 1. last ned filen 2. legg den over på minnepenn i en mappe kalt THEME (med store bokstaver) 3. importer i theme menyen 4. velg theme i menyen. Eller du kan gå inn på forumet fra playstation og lete deg frem til linken og laste det ned direkte derfra. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For vi som ikke vet:Hvordan laster man ned og installerer tema på PS3? Gå inn på Internet Browser på PS3'en og skriv inn en av disse sidene: http://www.ps3-themes.com/ http://www.allps3themes.com/ http://www.bestps3themes.com/ http://ps3-themes.org/ Last dem ned direkte på PS3'en din og de installeres av seg selv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Takk så mye. Temaet er bra det, men mangler litt. Kunne gjerne vært litt julestemning på ikonene også, noe snø eller noe. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ikonene er tatt fra et annet tema. Gadd rett og slett ikke bruke en dag på å legge til snø på alle. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det skjønner jeg jævla godt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Oi, utrolig kult tema! Hvordan lager man temaer? Endret 30. november 2008 av Paisley Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nice tema! Bruker dette i jula jeg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Oi, utrolig kult tema! Hvordan lager man temaer? Takker Det er relativt enkelt å lage et tema. Først laster man ned et gratisprogram som heter PS3 Theme Builder eller noe slikt. Den tar seg av alt koding osv. Alt en da trenger å gjøre er å designe bakgrunnen og ikonene. Hvert ikon er 128x128 pixler stort og skal lagres i PNG format. Alt dette gjøres veldig greit i photoshop eller Gimp. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ser utrolig flott ut, dette skal lastes ned og brukes neste gang PS3en er på! Faktisk bruker jeg det "gamle" LBP-themet ditt nå, elsker det Tusen takk, ser frem til Påske-theme utpå nyåret Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så bra ut dette her, har tatt det i bruk nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hm.. Lastet det ned via PS3ens internett, og fikk en veldig dårlig oppløsning på det... Vet at det ikke skal være sånn, skjedde da jeg skulle laste ned det forrige temaet ditt også. Nå husker jeg ikke helt hva jeg gjorde for å rette det opp, får vel bare prøve å laste ned på nytt når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjempekult theme! Ikke bare ser det kult ut, men bakgrunnen passer bra mot menyen slik at man kan se alt veldig enkelt. Veldig mange offisielle theme synder på det der og gjør det ofte vanskelig å se trophy collection blant annet. Herlig jobba! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Kjempekult theme! Ikke bare ser det kult ut, men bakgrunnen passer bra mot menyen slik at man kan se alt veldig enkelt. Veldig mange offisielle theme synder på det der og gjør det ofte vanskelig å se trophy collection blant annet. Herlig jobba! Takker Den orginale bakgrunnen til dette themet var stilig, men slet veldig med det du nevnte. Så når jeg laget denne så var jeg veldig bevist på at det ikke skulle være veldig lyst eller noe i veien for brukbarheten. Var faktisk litt nervøs for at lua skulle være der skriften er. Heldigvis er den ikke det. PS: Hvis dere er ekstra snille så må dere gjerne ta turen innom www.ps3-themes.com og stemme på temaet der. Endret 1. desember 2008 av Bromlexl Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 PS: Hvis dere er ekstra snille så må dere gjerne ta turen innom www.ps3-themes.com og stemme på temaet der. Oioi, øverst på førstesiden og greier.. Da var det stemt! :thumbsup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå