Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Jeg skal opp i fysikk om et par uker, da i 2FY. Jeg har ikke hatt alle forsøkene, og slik jeg har forstått det, er disse essensielle på muntlig eksamen? Er det noen her inne som har forsøkene tilgjengelig, evt. vet hvor jeg kan finne disse på nettet. Trenger ikke å være fullstendige repporter da, men gjerne en oversikt over de "obligatoriske" forsøkene - slik at jeg kan lese om dem og stille forberedt til eksamen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Husker ikke helt selv hvordan disse forsøkene var. Men, hvorfor ikke spørre læreren hvilke forsøk det er du mangler og ut ifra dette gjøre et lite google søk? Regner med dere har fått en pensumplan, så da er det vel bare å bla i de siste gjennomgåtte kapitlene i boka, så finner du sikkert forsøket der. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Er privatist, men har læreboken - hvor læreplanen står. Men den er ganske overfladisk; det står f.eks at vi skal ha forsøk med bryting av lys, men ikke hvordan forsøket utføres. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Bruker du den gamle eller nye lærerplanen? Hvilke bøker bruker du for meg står alle forsøk i Oppgaveboka men kan jo hende vi ikke har samme forelegger og dermed ikke samme bok. Kan også ha at vi ikke har samme lærerplan. Er i Kunnskapsløftet nå så vet ikke hvordan det var i den gamle reformen. Endret 30. november 2008 av Zimmerh Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Bruker du den gamle eller nye lærerplanen? Hvilke bøker bruker du for meg står alle forsøk i Oppgaveboka men kan jo hende vi ikke har samme forelegger og dermed ikke samme bok. Hei Jeg tar 2FY etter den gamle læreplanen, og bruker boken "Rom, stoff og tid 2FY" fra Cappellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå