EvigMunk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Som emntetitellen sier så skrudde ps3-en min seg på automatisk ca kl 01:45 i natt idet jeg sto på badet. Ps3 var avslått, kun med det røde lyset foran (standby?). Spørsmålet mitt er som følger: Er det mulig at PS3 plutselig kan skru seg automatisk på, eller foregår det noe mystisk i dette huset? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Som emntetitellen sier så skrudde ps3-en min seg på automatisk ca kl 01:45 i natt idet jeg sto på badet. Ps3 var avslått, kun med det røde lyset foran (standby?). Spørsmålet mitt er som følger: Er det mulig at PS3 plutselig kan skru seg automatisk på, eller foregår det noe mystisk i dette huset? Det jeg tror er at noe (eller noen) har kommet borti PS3-kontrolleren. Fordi jeg bruker aldri å gå bort til PS3en og slå den på, jeg bruker bare kontrolleren. Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Som emntetitellen sier så skrudde ps3-en min seg på automatisk ca kl 01:45 i natt idet jeg sto på badet. Ps3 var avslått, kun med det røde lyset foran (standby?). Spørsmålet mitt er som følger: Er det mulig at PS3 plutselig kan skru seg automatisk på, eller foregår det noe mystisk i dette huset? Det jeg tror er at noe (eller noen) har kommet borti PS3-kontrolleren. Fordi jeg bruker aldri å gå bort til PS3en og slå den på, jeg bruker bare kontrolleren. Det befant seg ingen i underetasjen på det tidspunktet. Men ps3-kontrollen var koblet til en pc som jeg slo av like før dette skjedde. Mulig den har prøvd å connecte seg til ps3 da. Vet ikke jeg. Endret 30. november 2008 av EvigMunk Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ok, saken er oppklart. Kjørte en liten test ved å koble kontrollen til pc-en, for så å slå pc-en av. Da forsøker kontrollen å connecte til ps3, og dermed skrudde ps3-en seg på. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hvis du hadde den på lading ved PCen og den slutter å få strøm tror jeg at PS3 kontrollen søker etter PS3en = PS3'n skrur seg på. Edit: Bra du fant det ut Endret 30. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har skjedd med meg også. Den slo seg på midt på natten, så sto jeg opp for å slå den av. Etter rundt 5-10 minutter slo den seg på igjen og da dret jeg i det. Når jeg sto opp neste dag så jeg at den hadde gått inn i browseren. Sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå